Janmedia Interactive nawiązała ścisłą współpracę z Adobe. Kooperacja obu firm ma służyć popularyzacji technologii Flex i AIR jako efektywnego narzędzia budowania skutecznych i efektownych aplikacji biznesowych.
Janmedia jako jedna z nielicznych na świecie agencji interaktywnych nawiązała tak ścisłą współpracę z Adobe.
To strategiczne partnerstwo umożliwiło nam dostęp do najnowszych technologii związanych z obiegiem dokumentów, podpisem cyfrowym, zaawansowanym streamingiem video oraz budową aplikacji Flash, Flex oraz AIR – mówi Paweł Cichoń, Dyrektor Kreatywny Janmedia.
Janmedia to firma, która kompetencjami i wielkim entuzjazmem dla technologii Adobe zdobyła renomę wśród polskich i zagranicznych klientów – komentuje Tadeusz Chełkowski, Dyrektor Techniczny Adobe.
Technologia Flex ułatwia budowanie aplikacji działających w środowisku internetowym. AIR pozwala natomiast uruchamiać aplikacje internetowe w środowisku desktopowym.
W ramach współpracy powstają pierwsze wdrożenia korporacyjne w technologiach Flex i AIR dla klientów Janmedia z Europy i USA. Janmedia włączyła się też w popularyzację technologi – aktualnie współtworzy serwis www.flextech.pl.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.