Należąca do Interia.pl S.A. sieć reklamowa AdSearch, rozpoczęła współpracę z firmą NetSprint.pl (właścicielem sieci Adkontekst.pl). Na mocy porozumienia NetSprint.pl dostarczył autorskie oprogramowanie nsContext umożliwiające zarządzanie sprzedażą i kontekstową emisję reklam intekstowych – prezentowanych jako podkreślenia słów w treści artykułów. Jednocześnie, w ramach współpracy na stronach portalu prezentowane są reklamy pochodzące z bazy Adkontekst.pl.
Oprogramowanie analizuje treść strony internetowej i dobiera reklamy, które najbardziej z nią korespondują. Dzięki temu reklamodawcy mają pewność, ze reklama dotrze do osób faktycznie nią zainteresowanych. W ofercie Adsearch znajdą się produkty tekstowe oraz tekstowo-graficzne. Ponadto, rozwiązanie oferowane przez NetSprint umożliwia łatwy i szybki import kampanii Pay per Click bezpośrednio z Google Adwords.
Jednocześnie reklamodawcy sieci Adkontekst zyskują możliwość emisji swoich reklam w portalu Interia.pl, co oznacza dla nich zwiększenie zasięgu emitowanych kampanii reklamowych przy zachowaniu wysokiej jakości generowanego ruchu. Reklamy intekstowe emitowane będą na wszystkich stronach z artykułami na portalu Interia.pl., w tym na najbardziej renomowanych stronach, takich jak fakty.interia.pl, biznes.interia.pl, sport.interia.pl, kobieta.interia.pl czy facet.interia.pl.
Bardzo cieszy nas fakt, że tak renomowany portal jak Interia.pl zdecydował się korzystać z naszej technologii oraz prezentować oferty naszych reklamodawców w sieci AdSearch. Jestem przekonany, że taka współpraca umocni pozycję naszego Partnera, ale też naszą na ciągle dość szybko rosnącym rynku reklamy kontekstowej. – powiedział Artur Banach, prezes zarządu NetSprint.pl.
Współpraca z NetSprint.pl jako Partnerem technologicznym systemu AdSearch ma na celu dostarczenie reklamodawcom najlepszych produktów w zakresie reklamy intekstowej w portalu INTERIA.PL. W ramach nowego AdSearcha oferujemy naszym klientom zaawansowaną analizę semantyczną, przejrzysty, prosty w obsłudze panel klienta, atrakcyjny nośnik reklamowy AdLogo – zawierający oprócz tekstu także logotyp reklamodawcy. AdSearch to także bardzo dobry kontekst dla reklam – wysokiej jakości serwisy tematyczne Interia.pl. – mówi Mateusz Drzewosowski, zastępca dyrektora pionu produktu reklamowego w Interia.pl.
Reklama intekstowa jest to rodzaj reklamy kontekstowej, która emitowana jest w treści artykułów publikowanych na serwisach partnerskich w momencie najechania kursora na wyróżnione w tekście słowo. System analizuje treść danego artykułu i wybiera słowa kluczowe, podkreślając je podwójną linią jako aktywny link. Reklama aktywuje się w momencie, gdy użytkownik najedzie kursorem na wyróżnione słowo – pojawia się wówczas boks zawierający tekst reklamowy, powiązany kontekstowo z artykułem. Emitowany jest on na osobnej warstwie graficznej i nie zniekształca struktury strony ani nie wpływa na czas ładowania się strony.
nsContext to wprowadzone przez NetSprint rozwiązanie dla dużych wydawców on-line, którzy chcą oferować swoim klientom produkty reklamowe emitowane w powiązaniu z treścią strony. Z platformy tej korzystają już takie europejskie firmy jak Edda Media (Norwegia), Open AdExchange (Dania), Textads (Litwa i Łotwa). W pierwszym kwartale 2010 roku planowane są dwa kolejne wdrożenia zagraniczne.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.