Należąca do Interia.pl S.A. sieć reklamowa AdSearch, rozpoczęła współpracę z firmą NetSprint.pl (właścicielem sieci Adkontekst.pl). Na mocy porozumienia NetSprint.pl dostarczył autorskie oprogramowanie nsContext umożliwiające zarządzanie sprzedażą i kontekstową emisję reklam intekstowych – prezentowanych jako podkreślenia słów w treści artykułów. Jednocześnie, w ramach współpracy na stronach portalu prezentowane są reklamy pochodzące z bazy Adkontekst.pl.
Oprogramowanie analizuje treść strony internetowej i dobiera reklamy, które najbardziej z nią korespondują. Dzięki temu reklamodawcy mają pewność, ze reklama dotrze do osób faktycznie nią zainteresowanych. W ofercie Adsearch znajdą się produkty tekstowe oraz tekstowo-graficzne. Ponadto, rozwiązanie oferowane przez NetSprint umożliwia łatwy i szybki import kampanii Pay per Click bezpośrednio z Google Adwords.
Jednocześnie reklamodawcy sieci Adkontekst zyskują możliwość emisji swoich reklam w portalu Interia.pl, co oznacza dla nich zwiększenie zasięgu emitowanych kampanii reklamowych przy zachowaniu wysokiej jakości generowanego ruchu. Reklamy intekstowe emitowane będą na wszystkich stronach z artykułami na portalu Interia.pl., w tym na najbardziej renomowanych stronach, takich jak fakty.interia.pl, biznes.interia.pl, sport.interia.pl, kobieta.interia.pl czy facet.interia.pl.
Bardzo cieszy nas fakt, że tak renomowany portal jak Interia.pl zdecydował się korzystać z naszej technologii oraz prezentować oferty naszych reklamodawców w sieci AdSearch. Jestem przekonany, że taka współpraca umocni pozycję naszego Partnera, ale też naszą na ciągle dość szybko rosnącym rynku reklamy kontekstowej. – powiedział Artur Banach, prezes zarządu NetSprint.pl.
Współpraca z NetSprint.pl jako Partnerem technologicznym systemu AdSearch ma na celu dostarczenie reklamodawcom najlepszych produktów w zakresie reklamy intekstowej w portalu INTERIA.PL. W ramach nowego AdSearcha oferujemy naszym klientom zaawansowaną analizę semantyczną, przejrzysty, prosty w obsłudze panel klienta, atrakcyjny nośnik reklamowy AdLogo – zawierający oprócz tekstu także logotyp reklamodawcy. AdSearch to także bardzo dobry kontekst dla reklam – wysokiej jakości serwisy tematyczne Interia.pl. – mówi Mateusz Drzewosowski, zastępca dyrektora pionu produktu reklamowego w Interia.pl.
Reklama intekstowa jest to rodzaj reklamy kontekstowej, która emitowana jest w treści artykułów publikowanych na serwisach partnerskich w momencie najechania kursora na wyróżnione w tekście słowo. System analizuje treść danego artykułu i wybiera słowa kluczowe, podkreślając je podwójną linią jako aktywny link. Reklama aktywuje się w momencie, gdy użytkownik najedzie kursorem na wyróżnione słowo – pojawia się wówczas boks zawierający tekst reklamowy, powiązany kontekstowo z artykułem. Emitowany jest on na osobnej warstwie graficznej i nie zniekształca struktury strony ani nie wpływa na czas ładowania się strony.
nsContext to wprowadzone przez NetSprint rozwiązanie dla dużych wydawców on-line, którzy chcą oferować swoim klientom produkty reklamowe emitowane w powiązaniu z treścią strony. Z platformy tej korzystają już takie europejskie firmy jak Edda Media (Norwegia), Open AdExchange (Dania), Textads (Litwa i Łotwa). W pierwszym kwartale 2010 roku planowane są dwa kolejne wdrożenia zagraniczne.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.