Współpraca AdSearch i Adkontekst

Należąca do Interia.pl S.A. sieć reklamowa AdSearch, rozpoczęła współpracę z firmą NetSprint.pl (właścicielem sieci Adkontekst.pl). Na mocy porozumienia NetSprint.pl dostarczył autorskie oprogramowanie nsContext umożliwiające zarządzanie sprzedażą i kontekstową emisję reklam intekstowych – prezentowanych jako podkreślenia słów w treści artykułów. Jednocześnie, w ramach współpracy na stronach portalu prezentowane są reklamy pochodzące z bazy Adkontekst.pl.

Oprogramowanie analizuje treść strony internetowej i dobiera reklamy, które najbardziej z nią korespondują. Dzięki temu reklamodawcy mają pewność, ze reklama dotrze do osób faktycznie nią zainteresowanych. W ofercie Adsearch znajdą się produkty tekstowe oraz tekstowo-graficzne. Ponadto, rozwiązanie oferowane przez NetSprint umożliwia łatwy i szybki import kampanii Pay per Click bezpośrednio z Google Adwords.

Jednocześnie reklamodawcy sieci Adkontekst zyskują możliwość emisji swoich reklam w portalu Interia.pl, co oznacza dla nich zwiększenie zasięgu emitowanych kampanii reklamowych przy zachowaniu wysokiej jakości generowanego ruchu. Reklamy intekstowe emitowane będą na wszystkich stronach z artykułami na portalu Interia.pl., w tym na najbardziej renomowanych stronach, takich jak fakty.interia.pl, biznes.interia.pl, sport.interia.pl, kobieta.interia.pl czy facet.interia.pl.

Bardzo cieszy nas fakt, że tak renomowany portal jak Interia.pl zdecydował się korzystać z naszej technologii oraz prezentować oferty naszych reklamodawców w sieci AdSearch. Jestem przekonany, że taka współpraca umocni pozycję naszego Partnera, ale też naszą na ciągle dość szybko rosnącym rynku reklamy kontekstowej. – powiedział Artur Banach, prezes zarządu NetSprint.pl.

Współpraca z NetSprint.pl jako Partnerem technologicznym systemu AdSearch ma na celu dostarczenie reklamodawcom najlepszych produktów w zakresie reklamy intekstowej w portalu INTERIA.PL. W ramach nowego AdSearcha oferujemy naszym klientom zaawansowaną analizę semantyczną, przejrzysty, prosty w obsłudze panel klienta, atrakcyjny nośnik reklamowy AdLogo – zawierający oprócz tekstu także logotyp reklamodawcy. AdSearch to także bardzo dobry kontekst dla reklam – wysokiej jakości serwisy tematyczne Interia.pl. – mówi Mateusz Drzewosowski, zastępca dyrektora pionu produktu reklamowego w Interia.pl.

Reklama intekstowa jest to rodzaj reklamy kontekstowej, która emitowana jest w treści artykułów publikowanych na serwisach partnerskich w momencie najechania kursora na wyróżnione w tekście słowo. System analizuje treść danego artykułu i wybiera słowa kluczowe, podkreślając je podwójną linią jako aktywny link. Reklama aktywuje się w momencie, gdy użytkownik najedzie kursorem na wyróżnione słowo – pojawia się wówczas boks zawierający tekst reklamowy, powiązany kontekstowo z artykułem. Emitowany jest on na osobnej warstwie graficznej i nie zniekształca struktury strony ani nie wpływa na czas ładowania się strony.

nsContext to wprowadzone przez NetSprint rozwiązanie dla dużych wydawców on-line, którzy chcą oferować swoim klientom produkty reklamowe emitowane w powiązaniu z treścią strony. Z platformy tej korzystają już takie europejskie firmy jak Edda Media (Norwegia), Open AdExchange (Dania), Textads (Litwa i Łotwa). W pierwszym kwartale 2010 roku planowane są dwa kolejne wdrożenia zagraniczne.

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry