Współpraca Allegro.pl i serwisu Ogniwo.net

Opublikowano: 30 listopada 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Serwisy Allegro.pl i Ogniwo.net podjęły współpracę dotyczącą wzajemnej promocji swoich usług.
Użytkownicy Ogniwo.net mogą bezpośrednio ze stron serwisu dokonywać transakcji na Allegro.pl, klikając w belkę umieszczoną w stopce każdej strony Ogniwo.net. Z kolei Allegro.pl będzie promować serwis Ogniwo.net na stronach kategorii Komputery i RTV i AGD.

W Ogniwo.net pojawiła się także nowa funkcjonalność – autoodnajdywanie, która ułatwia kontakt ze starymi znajomymi ze szkoły, uczelni i pracy. Użytkownicy z wypełnionym profilem mogą teraz jednym kliknięciem odnaleźć znajomych, z którymi razem uczyli się lub pracowali.

www.ogniwo.net

Hanna LaskowskaWspółpraca Allegro.pl i serwisu Ogniwo.net

Współpraca Allegro.pl i serwisu Ogniwo.net

Opublikowano: 6 lutego 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Serwisy Allegro.pl i Ogniwo.net podpisały umowę o współpracy, dotyczącą wzajemnej promocji swoich usług. Dzięki umowie, użytkownicy Ogniwo.net mogą bezpośrednio ze stron serwisu dokonywać transakcji na Allegro.pl, klikając w belkę umieszczoną w stopce każdej strony Ogniwo.net. Z kolei Allegro.pl będzie promować serwis Ogniwo.net na stronach kategorii Komputery i Fotografie.

'Celem współpracy z Ogniwo.net jest dla nas udostępnienie ciekawej funkcjonalności użytkownikom Allegro.pl. Serwisy tego typu są bardzo popularne w USA, w Polsce ich popularność dopiero się zaczyna' – stwierdza Artur Brzęczkowski, dyrektor marketingu Allegro.pl.

Serwisy typu business networking, do których zalicza się Ogniwo.net są skierowane do osób poszukujących kontaktów zawodowych i dawnych znajomych; umożliwiają nawiązywanie nowych kontaktów, wymianę doświadczeń i pomysłów oraz poszukiwanie pracy i pracowników.

http://www.ogniwo.net

Sylwester KozakWspółpraca Allegro.pl i serwisu Ogniwo.net

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.