Rozwój Spółki Emapa owocuje nie tylko poszerzaniem jej asortymentu, ale i rozbudową sieci partnerów. Przejawem tego jest podpisana niedawno umowa o strategicznym partnerstwie z firmą Business Management Software sp. z o.o. (BMS), z którą Emapa miała okazję współpracować podczas prac związanych z nowym portalem geolokalizacyjnym Wirtualnej Polski DoCelu.pl.
BMS to jedna z wiodących polskich firm wytwarzających zaawansowane rozwiązania informatycznymi. Specjalizuje się w obsłudze wymagających klientów biznesowych, zwłaszcza z sektora finansowego. „Zawsze z uwagą dobieramy naszych partnerów” – mówi Izabella Wieczorek, Członek Zarządu oraz Dyrektor Działu Klientów Biznesowych w Spółce Emapa. „W ich gronie znajdują się m.in. światowi liderzy rynku map cyfrowych, jak Tele Atlas, czy nawigacji GPS, jak Mio i NavNGo. Współpracujemy również z najlepszymi polskimi markami, wśród których można znaleźć Wirtualną Polskę, czy PKT.pl. BMS jest znany z profesjonalizmu i posiada bardzo dobre opinie klientów, doskonale wpisuje się tym samym w powyższy wzorzec”. Rafał Brzozowski, prezes Business Management Software Sp. z o.o. dodaje: „Rynek mapowy to bardzo dynamicznie rozwijający się oraz perspektywiczny obszar. Współpraca z Emapą ogromnie wzbogaca naszą ofertę z perspektywy Klienta oraz umożliwia zastosowanie technologii mapowych w projektach realizowanych przez BMS. Projekty prowadzone wspólnie z Emapą mają także dodatkową zaletę – są bardzo interesujące technologicznie dla naszych zespołów projektowych”.
Partnerstwo Spółki Emapa i Business Management Software Sp. z o.o. polega na współtworzeniu zaawansowanych rozwiązań geoinformatycznych. Emapa m.in. dostarcza BMS swoją technologię MapCenter służącą do obsługi map cyfrowych i innych przestrzennych baz danych. W oparciu o technologie Emapy, BMS konstruuje złożone, dostosowane do potrzeb danego Klienta aplikacje mapowe oraz integruje je z innymi systemami Klienta. Wzajemna współpraca znalazła swój wyraz we współtworzeniu portalu geolokalizacyjnego dla Wirtualnej Polski – DoCelu.pl. BMS skonstruował dla serwisu warstwę integracyjną lokalizatora wykorzystując cyfrowe dane kartograficzne dostarczone przez Spółkę Emapa.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.