Jaki jest sens życia? Dlaczego mężczyźni są z Marsa, a kobiety z Wenus? Czy lato będzie w tym roku gorące? Te i wiele innych pytań można zadać Whopperowi Wszechburgerowi, siedzącemu na tronie władcy, głównemu bohaterowi kampanii promocyjnej sieci Burger King, w internetowym serwisie www.wszechburger.pl.
„Wszystkich, którzy poszukują odpowiedzi na filozoficzne kwestie oraz tych, którzy wciąż próbują znaleźć swoją drogę w życiu, zachęcamy, aby zwrócili się do Whoppera Wszechburgera – mówi Robert Lis, Brand Manager Burger King. – Oczywiście, nasz Król odpowiada również na pytania bardziej prozaiczne.”
Whopper Wszechburger to mądry, trochę niecierpliwy, ale także hojny Król, który dzieli się z poddanymi (użytkownikami) swoją wiedzą i mądrością życiową. Napis nad jego tronem: „Pytaj sługo, wnikliwych czeka nagroda”, zachęca do zadawania pytań, a wytrwałym rozdaje kupony do restauracji. Użytkownik wpisuje treść pytania na wirtualnym pergaminie, który Wszechburgerowi przekazuje jedna z dwóch atrakcyjnych służących. Odpowiedź pojawia się na ekranie.
„Chcemy wciągnąć wielbicieli Whoppera w grę, ukazującą nasz flagowy produkt, jako króla wszystkich burgerów – mówi Robert Lis. – Mamy nadzieję, że nasza interaktywna zabawa umili fanom Whoppera czas i pozwoli
w niecodzienny sposób oderwać się na chwilę od rzeczywistości, szczególnie, że na Internautów czekają niespodzianki.”
Użytkownicy mogą również przeczytać pytania zadane przez innych odwiedzających („Co piszą poddani”) oraz poinformować swoich znajomych o serwisie („Wołaj poddanych”). Rejestracja w serwisie Wszechburger.pl daje możliwość otrzymywania kuponów promocyjnych do restauracji Burger King oraz informacji o nowych konkursach i ofertach specjalnych.
Kampania reklamowa serwisu Wszechburger.pl, prowadzona w Internecie, oparta jest na mechanizmie geotargetowania i wykorzystuje wizerunkowe, płaskie formaty graficzne. Działania reklamowe obejmują e-mailingi do użytkowników Onet.pl i Wp.pl, reklamę w wyszukiwarkach, portalach regionalnych, serwisie internetowym stacji TVN Warszawa, serwisach społecznościowych: Grono.net, Pino.pl, Fotka.pl, Epuls.pl oraz akcję specjalną w O2.pl. Trwa również kampania outdoorowa w Warszawie, Wrocławiu, Bydgoszczy, Słupsku i Opolu oraz wewnątrz galerii handlowych: Złote Tarasy (m.in. spot reklamowy w MallTV) i Arkadia (citylighty) w Warszawie oraz Magnolia Park we Wrocławiu.
Kreacją i wykonaniem kampanii zajęła się firma K2 Internet. Za zakup i planowanie mediów odpowiadają Codemedia (online) oraz Media Direction OMD (outdoor).
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.