Wszechburger.pl: kto pyta nie jest głodny

Jaki jest sens życia? Dlaczego mężczyźni są z Marsa, a kobiety z Wenus? Czy lato będzie w tym roku gorące? Te i wiele innych pytań można zadać Whopperowi Wszechburgerowi, siedzącemu na tronie władcy, głównemu bohaterowi kampanii promocyjnej sieci Burger King, w internetowym serwisie  www.wszechburger.pl.

„Wszystkich, którzy poszukują odpowiedzi na filozoficzne kwestie oraz tych, którzy wciąż próbują znaleźć swoją drogę w życiu, zachęcamy, aby zwrócili się do Whoppera Wszechburgera – mówi Robert Lis, Brand Manager Burger King. – Oczywiście, nasz Król odpowiada również na pytania bardziej prozaiczne.”

Whopper Wszechburger to mądry, trochę niecierpliwy, ale także hojny Król, który dzieli się z poddanymi (użytkownikami) swoją wiedzą i mądrością życiową. Napis nad jego tronem: „Pytaj sługo, wnikliwych czeka nagroda”, zachęca do zadawania pytań, a wytrwałym rozdaje kupony do restauracji. Użytkownik wpisuje treść pytania na wirtualnym pergaminie, który Wszechburgerowi przekazuje jedna z dwóch atrakcyjnych służących. Odpowiedź pojawia się na ekranie.

„Chcemy wciągnąć wielbicieli Whoppera w grę, ukazującą nasz flagowy produkt, jako króla wszystkich burgerów – mówi Robert Lis. – Mamy nadzieję, że nasza interaktywna zabawa umili fanom Whoppera czas i pozwoli
w niecodzienny sposób oderwać się na chwilę od rzeczywistości, szczególnie, że na Internautów czekają niespodzianki.”

Użytkownicy mogą również przeczytać pytania zadane przez innych odwiedzających („Co piszą poddani”) oraz poinformować swoich znajomych o serwisie („Wołaj poddanych”). Rejestracja  w serwisie Wszechburger.pl daje możliwość otrzymywania kuponów promocyjnych do restauracji Burger King oraz informacji o nowych konkursach i ofertach specjalnych.

Kampania reklamowa serwisu Wszechburger.pl, prowadzona w Internecie, oparta jest na mechanizmie geotargetowania i wykorzystuje wizerunkowe, płaskie formaty graficzne. Działania reklamowe obejmują e-mailingi do użytkowników Onet.pl i Wp.pl, reklamę w wyszukiwarkach, portalach regionalnych, serwisie internetowym stacji TVN Warszawa, serwisach społecznościowych: Grono.net, Pino.pl, Fotka.pl, Epuls.pl oraz akcję specjalną w O2.pl. Trwa również kampania outdoorowa w Warszawie, Wrocławiu, Bydgoszczy, Słupsku i Opolu oraz wewnątrz galerii handlowych: Złote Tarasy (m.in. spot reklamowy w MallTV) i Arkadia (citylighty) w Warszawie oraz Magnolia Park we Wrocławiu.

Kreacją i wykonaniem kampanii zajęła się firma K2 Internet. Za zakup i planowanie mediów odpowiadają Codemedia (online) oraz Media Direction OMD (outdoor).

Wpisy promowane

Wydarzenia

Shopper Day 2021
26.10.2021
Expert Summit 2021
04.11.2021
Forum Gospodarki Cyfrowej
09.11.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry