Jaki jest sens życia? Dlaczego mężczyźni są z Marsa, a kobiety z Wenus? Czy lato będzie w tym roku gorące? Te i wiele innych pytań można zadać Whopperowi Wszechburgerowi, siedzącemu na tronie władcy, głównemu bohaterowi kampanii promocyjnej sieci Burger King, w internetowym serwisie www.wszechburger.pl.
„Wszystkich, którzy poszukują odpowiedzi na filozoficzne kwestie oraz tych, którzy wciąż próbują znaleźć swoją drogę w życiu, zachęcamy, aby zwrócili się do Whoppera Wszechburgera – mówi Robert Lis, Brand Manager Burger King. – Oczywiście, nasz Król odpowiada również na pytania bardziej prozaiczne.”
Whopper Wszechburger to mądry, trochę niecierpliwy, ale także hojny Król, który dzieli się z poddanymi (użytkownikami) swoją wiedzą i mądrością życiową. Napis nad jego tronem: „Pytaj sługo, wnikliwych czeka nagroda”, zachęca do zadawania pytań, a wytrwałym rozdaje kupony do restauracji. Użytkownik wpisuje treść pytania na wirtualnym pergaminie, który Wszechburgerowi przekazuje jedna z dwóch atrakcyjnych służących. Odpowiedź pojawia się na ekranie.
„Chcemy wciągnąć wielbicieli Whoppera w grę, ukazującą nasz flagowy produkt, jako króla wszystkich burgerów – mówi Robert Lis. – Mamy nadzieję, że nasza interaktywna zabawa umili fanom Whoppera czas i pozwoli
w niecodzienny sposób oderwać się na chwilę od rzeczywistości, szczególnie, że na Internautów czekają niespodzianki.”
Użytkownicy mogą również przeczytać pytania zadane przez innych odwiedzających („Co piszą poddani”) oraz poinformować swoich znajomych o serwisie („Wołaj poddanych”). Rejestracja w serwisie Wszechburger.pl daje możliwość otrzymywania kuponów promocyjnych do restauracji Burger King oraz informacji o nowych konkursach i ofertach specjalnych.
Kampania reklamowa serwisu Wszechburger.pl, prowadzona w Internecie, oparta jest na mechanizmie geotargetowania i wykorzystuje wizerunkowe, płaskie formaty graficzne. Działania reklamowe obejmują e-mailingi do użytkowników Onet.pl i Wp.pl, reklamę w wyszukiwarkach, portalach regionalnych, serwisie internetowym stacji TVN Warszawa, serwisach społecznościowych: Grono.net, Pino.pl, Fotka.pl, Epuls.pl oraz akcję specjalną w O2.pl. Trwa również kampania outdoorowa w Warszawie, Wrocławiu, Bydgoszczy, Słupsku i Opolu oraz wewnątrz galerii handlowych: Złote Tarasy (m.in. spot reklamowy w MallTV) i Arkadia (citylighty) w Warszawie oraz Magnolia Park we Wrocławiu.
Kreacją i wykonaniem kampanii zajęła się firma K2 Internet. Za zakup i planowanie mediów odpowiadają Codemedia (online) oraz Media Direction OMD (outdoor).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.