Każdy z nas może przyczynić się do globalnego zmniejszenia zużycia energii. Jednak większość ludzi nie zdaje sobie sprawy, że zmieniając swoje zachowania oraz zachęcając do podobnych działań swoich znajomych, możemy znacząco wpłynąć na naszą planetę.
W polskich domach wciąż istnieje olbrzymi potencjał oszczędności energii (według danych WWF wynosi on nawet 40 proc.). Motto tegorocznej edycji kampanii WWF brzmi „Godzina dla Ziemi. Spraw by trwała dłużej. Zgaś światło w sobotę, 26 marca o godz. 20.30 i pomyśl o tym, jak pomagać Ziemi na co dzień.”
„Energia jest w nas” to internetowa kampania wspierająca „Godzinę dla Ziemi”. Inicjatorem akcji jest Siemens, który chce w ten sposób uświadomić internautom, że drzemie w nich olbrzymia siła. – Każdy użytkownik Internetu ma wielu znajomych, których może zachęcić do działania – mówi Anna Drozdowska, Senior Brand Manager marki Siemens. – Chcemy pokazać internautom, ile możemy osiągnąć razem, m.in. dzięki wspólnemu zaangażowaniu się w działania na rzecz oszczędności energii – tłumaczy.
Po wejściu do serwisu http://energiajestwnas.pl internauci będą mogli symbolicznie zgasić światło i zobaczyć, ile dzięki temu zaoszczędzili energii. Na tym jednak zabawa się nie kończy. Użytkownicy mogą też zapraszać swoich znajomych za pomocą Facebooka, Twittera lub e-maila (można również łączyć te narzędzia). W efekcie osoby, która wejdą do zabawy, zaczną „wspólnie oszczędzać energię”.
– Zapraszając naszych znajomych dowiemy się, ile energii możemy oszczędzić razem – wyjaśnia Tomasz Michalik, dyrektor kreatywny w agencji interaktywnej Insignia, która odpowiada za realizację tego projektu. – Dzięki serwisowi uświadamiamy sobie, ile energii możemy zaoszczędzić z kilkunastoma lub kilkudziesięcioma znajomymi. Jeśli z polecenia znajomych do zabawy dołączą się kolejne osoby, nasza moc sprawcza będzie jeszcze większa. A taka oszczędność, obliczona dzięki zsumowaniu wyników poszczególnych ludzi, robi wrażenie i działa na wyobraźnię – podkreśla Tomasz Michalik.
Logując się na stronie po kilku dniach od zaproszenia znajomych, możemy śledzić, jak nasze działania wpłynęły na innych. Zobaczymy ilu z nich dołączyło się do akcji z naszego polecenia oraz ilu znajomych naszych znajomych także zainteresowało się zabawą. Zobaczymy ich lokalizacje na mapie, która zobrazuje nam, ile energii w skali globalnej można zaoszczędzić poprzez nasz symboliczny udział w akcji.
Za kreację internetową kampanii „Energia jest w nas” odpowiada agencja interaktywna Insignia. Serwis dostępny jest w dwóch wersjach: polskiej oraz angielskiej.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.