Wyborcza witryną roku

Opublikowano: 9 października 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Witryna „Gazety Wyborczej” została uznana przez dwutygodnik Media i Marketing Polska na Witrynę Roku wśród polskich dzienników on-line. „Wybór witryny „Gazety Wyborczej na dziennikową witrynę roku jest dość oczywisty” – piszą autorzy rankingu. „Na razie nie wynaleziono na polskim rynku internetowych serwisów dziennikowych lepszego modelu”, dodają.

„Witryna jest ściśle powiązana z portalem Gazeta.pl. Razem tworzą ogromne centrum informacji, które zaspokaja dodatkowe potrzeby czytelników wersji drukowanej i tych, którzy „Gazety Wyborczej” nie kupują”. „Gazeta Wyborcza” swoje strony w Internecie ma od 1994 roku. Obecnie składa się prawie z 1,5 tysiąca serwisów, działów i raportów. Obok działów odpowiadających strukturze „Gazety Wyborczej” jak Kraj, Świat, Sport czy Gospodarka posiada także serwisy z dziennikiem nie związane bezpośrednio jak Fotografie, Unia Europejska czy 21 serwisów lokalnych.

Co miesiąc strony „Gazety Wyborczej” odwiedza pół miliona osób, codziennie jest ich około 50 tysięcy. Każdego dnia na stronach www.gazeta.pl/wyborcza pojawia się 700-800 nowych tekstów i około 80 zdjęć.

http://www.gazeta.pl/wyborcza

Sylwester KozakWyborcza witryną roku

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.