Witryna „Gazety Wyborczej” została uznana przez dwutygodnik Media i Marketing Polska na Witrynę Roku wśród polskich dzienników on-line. „Wybór witryny „Gazety Wyborczej na dziennikową witrynę roku jest dość oczywisty” – piszą autorzy rankingu. „Na razie nie wynaleziono na polskim rynku internetowych serwisów dziennikowych lepszego modelu”, dodają.
„Witryna jest ściśle powiązana z portalem Gazeta.pl. Razem tworzą ogromne centrum informacji, które zaspokaja dodatkowe potrzeby czytelników wersji drukowanej i tych, którzy „Gazety Wyborczej” nie kupują”. „Gazeta Wyborcza” swoje strony w Internecie ma od 1994 roku. Obecnie składa się prawie z 1,5 tysiąca serwisów, działów i raportów. Obok działów odpowiadających strukturze „Gazety Wyborczej” jak Kraj, Świat, Sport czy Gospodarka posiada także serwisy z dziennikiem nie związane bezpośrednio jak Fotografie, Unia Europejska czy 21 serwisów lokalnych.
Co miesiąc strony „Gazety Wyborczej” odwiedza pół miliona osób, codziennie jest ich około 50 tysięcy. Każdego dnia na stronach www.gazeta.pl/wyborcza pojawia się 700-800 nowych tekstów i około 80 zdjęć.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.