Witryna “Gazety Wyborczej” została uznana przez dwutygodnik Media i Marketing Polska na Witrynę Roku wśród polskich dzienników on-line. “Wybór witryny “Gazety Wyborczej na dziennikową witrynę roku jest dość oczywisty” – piszą autorzy rankingu. “Na razie nie wynaleziono na polskim rynku internetowych serwisów dziennikowych lepszego modelu”, dodają.
“Witryna jest ściśle powiązana z portalem Gazeta.pl. Razem tworzą ogromne centrum informacji, które zaspokaja dodatkowe potrzeby czytelników wersji drukowanej i tych, którzy “Gazety Wyborczej” nie kupują”. “Gazeta Wyborcza” swoje strony w Internecie ma od 1994 roku. Obecnie składa się prawie z 1,5 tysiąca serwisów, działów i raportów. Obok działów odpowiadających strukturze “Gazety Wyborczej” jak Kraj, Świat, Sport czy Gospodarka posiada także serwisy z dziennikiem nie związane bezpośrednio jak Fotografie, Unia Europejska czy 21 serwisów lokalnych.
Co miesiąc strony “Gazety Wyborczej” odwiedza pół miliona osób, codziennie jest ich około 50 tysięcy. Każdego dnia na stronach www.gazeta.pl/wyborcza pojawia się 700-800 nowych tekstów i około 80 zdjęć.
Wpisy promowane
- Jakie istnieją metody wyceny przedsiębiorstw?Wycena firmy to niełatwe zadanie. Jest to zawsze praca, która wymaga dokładnego przyjrzenia się nie tylko wynikom finansowym przedsiębiorstwa, jego ...
- Ubezpieczenie mieszkania od zalania na UrsynowieNajczęstszym zagrożeniem jest zalanie dobytku na skutek usterki, z winy sąsiada lub zaniedbania zarządcy nieruchomości.
Wydarzenia
e-Commerce Polska awards
14.05.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.