Wygraj AYGO z easygo.pl to nazwa największego letniego konkursu przygotowana dla kupujących wyjazdy turystyczne w polskim Internecie. Każdy wyjeżdżający, który skorzysta z oferty easygo.pl ma szansę wygrać sportową, nowoczesną i dynamiczną toyotę Aygo. Takiej nagrody w polskiej e-turystyce jeszcze nigdy nie było. Konkurs potrwa do końca września 2006 roku. Partnerem akcji i fundatorem nagrody jest Toyota Motor Poland. Patronat medialny nad konkursem objęło Wydawnictwo Pascal.
Portal turystyczny easygo.pl jest bardzo dynamicznym podmiotem polskiej e-turystyki. Firma zaskakuje nowymi pomysłami i projektami. Zaledwie kilka dni temu, 5 kwietnia 2006 roku zadebiutował w Internecie nowy e-projekt www.easyhotel.pl (portal rezerwacji miejsc hotelowych na terenie Polski) wchodzący w skład turystycznej grupy easygo.pl, a już dziś startuje kolejna akcja.
Każdy klient wyjeżdżający na tegoroczny letni urlop, który kupił lub kupi ofertę w easygo.pl ma szansę wygrać atrakcyjny samochód – toyotę Aygo. – Zabawa jest tak pomyślana, aby nie była żadnym dodatkowym obciążeniem dla naszych klientów i toczyła się niejako przy okazji trwania urlopu – wyjaśnia zasady konkursu Tomasz Domżalski, odpowiedzialny za marketing w grupie easygo.pl – Wystarczy mieć szeroko otwarte oczy. Jeżeli podczas naszych wakacji dostrzeżemy gdziekolwiek w otoczeniu dowolną toyotę wystarczy zrobić jej zdjęcie. Nie liczy się konkretny model samochodu, ważne, aby była to toyota, a zdjęcie miało ciekawy pomysł. Najlepiej o charakterze turystycznym obrazującym kraj, w którym będziemy wypoczywać. Liczy się głównie kreatywność.
Po powrocie z urlopu zdjęcia z toyotą należy wysłać do portalu na konkursowy adres e-mail. Termin upływa 9 października, a komisja konkursowa wybierze najciekawsze zdjęcie już 4 dni później, 13 października. Szczegóły związane z konkursem i jego zasadami dostępne są w specjalnie przygotowanym serwisie portalu.
– Akcja startuje na naszych stronach dzisiaj, ale każda osoba, która dokonała u nas rezerwacji i zakupu wcześniej, już od 1 stycznia tego roku, także ma szansę na wygranie Aygo. Wszyscy klienci dostaną elektroniczne zaproszenie do zabawy.- dodaje Domżalski.
Gdański portal każdą swoją akcję przygotowuje bardzo staranie. Jak zapewniają pracownicy w firmie nie ma miejsca na tzw. półśrodki. – Nie angażujemy się z założenia w drobiazgi, które mają stwarzać tylko wrażenie profesjonalizmu. Tego na rynku jest aż za dużo, a my zbyt szanujemy naszych Klientów. Mierzymy w branży bardzo wysoko i wszystko co robimy musi mieć wagę jakości kreślone przez wilkie 'J’. – zapewnia Andrzej Glapiak, PR manager w grupie easygo.pl.
Także wybór samej nagrody nie był przypadkowy. – Model Aygo jest samochodem doskonale wpisującym się w profil naszego klienta. A to z całą pewnością, bez względu na płeć i wiek, ludzie dynamiczni, ciekawi świata, z wyobraźnią i marzeniami, precyzyjnie dążący do wybranego celu. Zupełnie jak Aygo na drodze. – dodaje Glapiak.
easygo.pl przygotowało na sezon lato `2006 bazę ponad 500 000 propozycji wyjazdowych na każdy dzień. Nad jakością i szybkością obsługi klientów czuwa 4-krotnie większy, w porównaniu z ubiegłym sezonem, zespół konsultantów firmowego centrum rezerwacji. Firma chce obsłużyć w tym roku 18 tyś. osób.
Partnerem konkursu i fundatrorem nagrody głównej w konkursie Wygraj AYGO z easygo.pl jest Toyota Motor Poland. Patronat medialny nad akcją objęło Wydawnictwo Pascal, które ufundowało ponad 100 dodatkowych nagród.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.