Pod nazwą „Wygraj Formułę” startuje nowy konkurs Gazeta.pl organizowany we współpracy z One-2-One. Jest to pierwsza edycja internetowo-mobilnego konkursu, przygotowanego specjalnie dla kibiców Formuły 1.
Na fali wzrastającej popularności Formuły 1 w Polsce zdecydowaliśmy się na stworzenie platformy, która umożliwi fanom tej dyscypliny typowanie najlepszych kierowców podczas wyścigów Grand Prix. – komentuje Robert Stalmach, dyrektor ds. Treści i Usług Mobilnych w Agorze, wydawcy portalu Gazeta.pl.
Celem konkursu jest uzyskanie jak największej liczby punktów podczas wszystkich 17 wyścigów Grand Prix Formuły F1. Serwis internetowy został podzielony wg. klasyfikacji: Generalna, Rankingi Kontynentalne, Klasyfikacja Pole Position, Ligi Prywatne, Turniej Grand Prix i Plebiscyt na Kierowcę Formuły.
Przed każdym wyścigiem GP typowani są kierowcy. Wirtualny team zdobywa punkty w zależności od miejsca, na którym prawdziwi kierowcy uplasują się podczas wyścigu. Uczestnicy zabawy mogą swoimi teamami grać na 3 sposoby: logując się na dedykowanej serwisowi stronie www.wygrajformule.pl, poprzez SMS, a także dzięki aplikacji mobilnej JAVA dostępnej w sieci Orange.
To już kolejny konkurs z cyklu ”Wygraj…”. Po ogromnym sukcesie Wygraj Ligę nasz kolejny projekt rusza z rykiem wysokoobrotowych silników. Serwis jest na żywo uaktualniany w trakcie sezonu, a już w chwilę po zakończeniu finalnego okrążenia w Abu Zabi 1listopada zostaną opublikowane nieoficjalne wyniki. – komentuje Robert Kowalczyk, z One-2-One – project manager serwisu.
Pula nagród w konkursie to 40 000 zł, którą ufundowała firma Tobet, zajmująca się zakładami bukmacherskimi.
Partnerem serwisu jest największy na świecie magazyn Formuły 1 F1 Racing. Wygraj Formułę to kolejny konkurs sportowy Gazeta.pl realizowany przy wsparciu One-2-One. Poprzednie to Wygraj Ligę, Wygraj Ligę Mistrzów i Wygraj Ligę Żużla.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.