Tak jak cztery lata temu na mundial w Niemczech, tak i na rozpoczynające się 11 czerwca mistrzostwa świata w RPA portal SPORT.PL we współpracy z One-2-One przygotował wielki konkurs „Wygraj Mundial”.
Dzięki Wygraj Mundial dreszczyk emocji związanych z oglądaniem zmagań najlepszych drużyn na świecie będzie jeszcze bardziej intensywny – pula nagród w konkursie to 25000 zł plus oryginalne koszulki meczowe reprezentacji Argentyny, Brazylii, Włoch i Hiszpanii.
Konkurs polega na stworzeniu i prowadzeniu wirtualnej drużyny piłkarskiej złożonej z piłkarzy biorących udział w mistrzostwach świata. Pozycja gracza w konkursie zależy od wyników, jakie osiągną wytypowani przez niego piłkarze w prawdziwych meczach mundialowych. Mistrzostwa wygrywa osoba, której zespół zdobędzie najwięcej punktów. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi chwilę po ostatnim meczu Mundialu – 11 lipca.
Wszystkie operacje na konkursowej drużynie – zakładanie zespołów, sprzedaż i kupno piłkarzy, zamiana zawodników podstawowych i rezerwowych, wymiana kapitana – odbywają się na platformie WWW, ale można też grać, korzystając z telefonu komórkowego.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.