Wyniki Megapanel PBI/Gemius za grudzień 2008

Opublikowano: 24 lutego 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius” – standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za grudzień 2008.

obrazek-1

obrazek-2

obrazek-3

obrazek-4

obrazek-51

Źródło: Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2008

Liczebność próby: N=17 092. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.

*  W zestawieniu najpopularniejszych komunikatorów nie uwzględniono komunikatora Windows Messenger, który instaluje się automatycznie wraz z systemem Windows i uruchamiając się automatycznie po starcie komputera w przeważającej części przypadków nie jest używany.

** Grupa Fotka.pl, Grupa Medousa.pl i Pino.pl składają się zarówno z części audytowanych, jaki 
i nieobjętych audytem site-centric.

*** W niniejszym zestawieniu podano wyniki jedynie dla tych części witryny, które biorą udział 
w audycie site-centric.

Dawid ZarazińskiWyniki Megapanel PBI/Gemius za grudzień 2008

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.