Wyniki Megapanel za październik 2007

Jesteś związany z branżą e-commerce?
Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać na bieżąco informacje, raporty, zapowiedzi wydarzeń branżowych oraz praktyczne porady wspierające Twój rozwój!

Polskie Badania Internetu i firma badawcza Gemius, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za październik 2007 roku.

Wyniki Megapanel za październik 2007 1

Wyniki Megapanel za październik 2007 2

Wyniki Megapanel za październik 2007 3

Liczebność próby: N=18 216. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC.

** Portal Onet.pl jest objęty audytem site-centric z wyjątkiem serwisu „Praca”, który odwiedza 2,20 proc. użytkowników portalu. Liczba odsłon dokonywanych na serwisie „Praca” stanowi 0,20 proc. wszystkich odsłon dokonanych na portalu Onet.pl. Zasięg dla serwisu „Praca” wynosi 1,52 proc.

**** Serwis Allegro.pl składa się zarówno z części audytowanych, jaki i nieobjętych audytem site-centric.

Źródło: Megapanel PBI/Gemius, październik  2007 r.

Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Women TechStyle Summit 2025 (online)
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025

Najnowsze wpisy

Scroll to Top