Wyniki Startup Weekend Trójmiasto

Opublikowano: 29 kwietnia 2012. Kategoria: Rynek Startupy. Tagi: , , , , ,

Startup Weekend Trójmiasto już za nami. Wystąpiło 9 zespołów z bardzo różnymi projektami – od aplikacji do „teleportacji” do domu przez projektowanie kuchni do systemu zarządzania gwarancjami.

Szczegółowy opis projektów znajduje się we wpisie poświęconym prezentacji zespołów uczestniczących w Startup Weekend Trójmiasto.

Nagrodę jury, inkubację w iNKubatorze, bilet na European Venture Market oraz na Pitch in Berlin, zaproszenie na konferencję e-nnovation, wywiad w TVN CNBC, szkolenia organizowane przez SPIN, opracowanie strategii marki i komunikacji przygotowane przez WhizBrand, usługi doradcze świadczone przez startupr oraz darmową licencję TeamBox, zdobył zespół eWARRANTY z aplikacją do zarządzania paragonami, fakturami i dokumentami niezbędnymi do realizacji gwarancji.

Wyniki Startup Weekend Trójmiasto 1

Publiczność gorąco przyjęła projekt TeleportMe, prostej aplikacji ułatwiającej dotarcie do domu. Autorzy kierują projekt do szerokiego grona, jednak nie ukrywają, że najbardziej przyda się osobom wracającym do domu z wieczornych spotkań. I to właśnie ten projekt zdobył nagrodę publiczności. Nagroda to zaproszenie do iNKubatora oraz bilety na European Venture Market oraz dożywotnia licencja na oprogramowanie Teambox.

Nagrodę ufundowaną przez inkubator starter, trzy miesiące darmowego korzystania z powierzchni biurowej open space, otrzymał eWARRANTY. Dodatkowo trzy miesiące za 50% ceny powierzchni biurowej open space w gdańskim inkubatorze zdobył U PROMISED! za stworzenie aplikacji, która przypomni nam o tym, że mieliśmy do kogoś oddzwonić – warto dodać, że przypomnienie wpisujemy w ciągu pięciu sekund!

Nagrodę Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego, możliwość inkubacji w ramach parku, otrzymali wszyscy finaliści Startup Weekend.

Gratulujemy!

Sylwester KozakWyniki Startup Weekend Trójmiasto

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.