Nowa domena, rozbudowane działy, wideowywiady, konkurs modowy dla czytelniczek, baza 500 przepisów kulinarnych Kręglickiej i Gessler, archiwa felietonów Kingi Dunin i Joanny Szczepkowskiej oraz blogi redakcyjne – to oferta serwisu Wysokieobcasy.pl, który wystartował z początkiem września 2009. Strona sobotniego magazynu dla kobiet „Gazety Wyborczej” została odrębnym i samodzielnym serwisem.
– „Wysokie obcasy” to świetnie znany i lubiany magazyn kobiecy, marka silna i witalna. Dlatego zdecydowaliśmy o budowie dla niej odrębnego serwisu w sieci. Redakcja „Wysokich Obcasów” ma teraz dwa media – mówi Jarosław Śliżewski, dyrektor wydawniczy serwisów internetowych „Gazety Wyborczej”.
– Sobotni magazyn „Wysokie obcasy” to mądre pismo dla mądrych kobiet. I taki będzie też nasz serwis internetowy, który jest przedłużeniem i rozszerzeniem magazynu oraz platformą codziennej rozmowy redakcji z czytelniczkami. Nic nie zastąpi przyjemności rozłożenia się z szeleszczącą gazetą na kanapie. Zaraz potem można wejść do serwisu i porozmawiać z innymi o tym, co się przeczytało – mówi redaktor naczelna „Wysokich Obcasów”, Ewa Wieczorek.
Serwis Wysokieobcasy.pl oferuje codziennie nowe treści inspirowane przez czytelniczki i czytelników. Artykuły z najnowszego numeru wydania papierowego będą publikowane na Wysokieobcasy.pl sukcesywnie w ciągu tygodnia – często obszerniejsze niż w drukowanym dodatku i wzbogacone o multimedia. Użytkownicy serwisu mogą uzyskać informacje o nowościach na stronie przez RSS i newsletter.
Dla ogłoszeniodawców Wysokieobcasy.pl to nowe możliwości dotarcia do odbiorców dzięki ofercie dwumedialnej, łączącej reklamę w papierowym dodatku i w jego serwisie internetowym. Serwis jest także dostępny w ofercie sieci reklamowej Glossy Media.
Start odświeżonego serwisu Wysokieobcasy.pl odbywa się równolegle do wydania magazynu „Wysokie Obcasy” w sobotę 5 września. W numerze redakcja opowie m.in. o zmianach na stronie, na łamach znajdzie się wiele odnośników do serwisu – m.in. na okładce, w stopce, na paginie i pod artykułami.
Uruchomienie serwisu wspiera kampania reklamowa w internecie (m.in. na Google.pl i w serwisach Grupy Gazeta.pl) oraz autopromocja w „Gazecie Wyborczej” i jej dodatkach. Kreację i plan kampanii przygotował dział marketingu Segmentu Internet Agory.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.