Wystartował Bar w Internecie

Opublikowano: 8 marca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Równolegle z pojawieniem się na antenie Telewizji Polsat kolejnej edycji widowiska Bar w portalu INTERIA.PL uruchomiony został oficjalny serwis programu.

Witryna udostępniona została w odświeżonej szacie graficznej i w zmodyfikowanej formie, uwzględniającej zmiany w formule widowiska, które w tej edycji przebiega pod hasłem „Złoto dla zuchwałych”. Swój dział w serwisie ma nie tylko 14 uczestników wyłonionych w trakcie przesłuchań, ale także grupa „all stars”, czyli popularnych osób biorących wcześniej udział we wszystkich dotychczas realizowanych w naszym kraju produkcjach typu reality show.

Tak jak w poprzednich edycjach, w serwisie znajdują się informacje o uczestnikach i prowadzącym, aktualności z ostatniej chwili, opisy najważniejszych wydarzeń oraz zdjęcia, filmy i dźwięki z programu (w tym także sekcja „Bez cenzury”). Za pośrednictwem sieci transmitowany jest na żywo obraz z 6 kamer (3 umieszczone w Barze, 3 – w domu barmanów).

Odwiedzający serwis mają możliwość podyskutowania na forum, mogą też skomentować jakieś wydarzenie czy wyrazić opinię o którymś z barmanów. Zarówno barmani, jak i osoby z grupy „all stars” rozmawiać będą z użytkownikami Internetu podczas czatów, których w tej edycji ma być więcej, niż poprzednio. Nowością jest możliwość zadania pytania barmanowi poprzez SMS. Na stronach internetowych Baru zaprenumerować można specjalny, rozsyłany codziennie pocztą elektroniczną (także w soboty i niedziele) biuletyn informacyjny. Dostępne są też „barowe” gadżety – logo i dzwonki na komórkę, tapety na pulpit, układanki.

Część zasobów serwisu jest ogólnodostępna, cześć zaś dostępna jest w strefie kodowanej. Dostęp do strefy kodowanej użytkownicy mogą uzyskać wykupując kod dostępu na jeden dzień, 30 lub 60 dni albo na cały czas trwania programu.

http://barpolsat.interia.pl/

Sylwester KozakWystartował Bar w Internecie

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.