Przyjaznyserwis.pl to prywatne przedsięwzięcie Macieja Kostro, specjalizującego się m.in. w zagadnieniach użyteczności stron internetowych. Serwis powstał dzięki wsparciu firmy INTERCON technologia dla biznesu.
Ambicją autora serwisu jest stworzenie miejsca, w którym kształtowałyby się opinie dotyczące zagadnień użyteczności i funkcjonalności polskich serwisów internetowych. Nacisk położony jest na 'przyjazność’ – trudne do zdefiniowania pojęcie, które oddaje jednak odczucia większości użytkowników, nieobeznanych z technologicznym żargonem.
Przyjaznyserwis.pl umożliwia zgłaszanie serwisów internetowych do rankingu PRZYJAZNYCH i NIEPRZYJAZNYCH miejsc w naszym internecie. Zgłoszone serwisy można opatrywać komentarzami, można przyznawać im punkty. Formuła jest swobodna, nie zostały przewidziane żadne nagrody ani zachęty dla właścicieli serwisów. W pewnym stopniu wyróżnieni będą tylko zarejestrowani użytkownicy.
Serwis ma służyć także prezentacji subiektywnych poglądów autora na temat użyteczności oraz zbierać najciekawsze materiały i opinie na ten temat.
Całkiem niedawno powstała lista dyskusyjna poświęcona zagadnieniom użyteczności. Jest wspólnym dziełem Tomasza Karwatki z firmy Janmedia Interactive oraz Macieja Szymańskiego z PTK Centertel.
http://www.przyjaznyserwis.pl/
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.