Paulina Jaborska oraz Aleksandra Ludwiczak wzmocniły zespół agencji reklamowej REDage. Obydwie rozpoczęły pracę na stanowiskach Account Manager.
Paulina Jaborska wcześniej pracowała w agencji Saatchi & Saatchi Poland, gdzie pełniła funkcję Central and Eastern Europe Account Executive. Do jej obowiązków należała głównie obsługa projektów ATL dla firmy Procter & Gamble. Jest absolwentką Stosunków Międzynarodowych. Paulina Jaborska będzie w agencji skupiać się na takich markach jak Yves Saint Laurent (nowy klient agencji), Cacharel, markach fryzjerskich (L’Oreal Professionnel, Matrix, Kerastase) oraz HBO.
Aleksandra Ludwiczak posiada doświadczenie zawodowe Account Managera w firmie Nova Tek Group, gdzie pracowała przy projektach dla takich klientów jak Philips Avent czy Grupa Lotos. Wcześniej prowadziła także projekty w agencji MS Services dla Tchibo Polska, Unilever czy Procter & Gamble. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Łódzkim oraz podyplomowe studia poświęcone psychologii reklamy. W REDage będzie pracowała głównie z markami Garnier, La Roche Posay, Vichy Homme a także Inneov.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.