XHTML'owa kampania reklamowa w wp.pl

Opublikowano: 16 kwietnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Od 13 do 16 kwietnia na stronie głównej portalu Wirtualna Polska realizowana jest kampania reklamowa promująca nowy model samochodu Peugeot 307cc. Jest to jedna z najbardziej zaawansowanych technologicznie akcji promocyjnych, jakie były dotychczas prowadzone na stronach portalu. W kampanii wykorzystano technologię XHTML.

Interakcja użytkownika z reklamą powoduje min. zmianę koloru tła strony w zależności od charakteru kreacji, jak również zmianę zawartości samej formy reklamowej. I tak gdy w reklamie mówi się o „szatańskim temperamencie” samochodu, tło strony głównej zmienia się na kolor czerwony, a w przypadku podkreślania „wzniosłego piękna” – na szlachetny błękit. Każdy unikalny użytkownik odwiedzający portal zobaczy pełną sekwencję przygotowanych kreacji składającą się z trzech kolejnych faz różniących się rodzajem zastosowanych form reklamowych.

„Zastosowanie technologii XHTML pozwala nam na pełniejsze wykorzystywanie możliwości systemu reklamowego WP – umieszczanie reklam w nietypowych miejscach, dodatkowe animacje oraz większy dynamizm przekazu.- mówi Rafał Kudriawcew Account Manager Biura Reklamy WP. Dodatkowo możemy je prezentować w taki sposób, aby nie przeszkadzały użytkownikom w normalnym korzystaniu z portalu, lecz stanowiły dla nich ciekawą niespodziankę”.

Technologia XHTML umożliwia pełne wykorzystanie, na potrzeby przekazu reklamowego, budowy i kolorystyki strony. Daje możliwość optymalnego formatowania treści strony oraz zarządzania elementami reagującymi na dostępne w Internecie formy reklamowe bez ingerencji w kod serwisu. Zastosowanie XHTML-a pozwala reklamodawcom maksymalnie wykorzystać możliwości Internetu i jeszcze skuteczniej promować ich towary oraz usługi.

Kreacje przygotowała firma K2 Internet, natomiast planowaniem i zleceniem kampanii zajęła się agencja Media Contacts.

http://www.wp.pl

Sylwester KozakXHTML'owa kampania reklamowa w wp.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.