Według najnowszych danych comScore społecznościowy serwis newsowy Yahoo! Buzz zdobył w kwietniu 7 milionów unikalnych użytkowników i pokonał tym samym popularną witrynę Digg – napisało Mashable.
W lutym Mashable twierdziło, że nowy projekt amerykańskiego portalu nie ma szans w starciu z kultowym Diggiem. Prawda okazała się być jednak inna. Główne źródła sukcesu Yahoo! Buzz to intensywna promocja oraz otwarcie się na mniej zaawansowanych technicznie użytkowników.
Spełniły się tym samym przewidywania serwisu ReadWriteWeb, który także w lutym pisał: Yahoo! Buzz przyciągnie wielu twórców (blogerów, publicystów) chcących znaleźć się na głównej stronie jednego z największych amerykańskich portali.
Według comScore 51% użytkowników Yahoo! Buzz to kobiety. W przypadku drugiego projektu stanowią one zaledwie 39% odwiedzających.
Do legendy przeszła grupa zaawansowanych, spędzających nad Diggiem kilka godzin dziennie mężczyzn, którzy bezlitośnie tępią spamerów i nigdy nie klikają w reklamy. Wygląda na to, że Buzzowi udało się przyciągnąć tych mniej fanatycznych użytkowników.
Źródło: Mashable/RWW
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.