Youtube po polsku

Opublikowano: 19 czerwca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

YouTube uruchamia lokalne serwisy w Brazylii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Japonii, Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech.
Każdy serwis jest przetłumaczony w całości, zawiera lokalne strony domowe oraz funkcję wyszukiwania. W miarę upływu czasu zyska on „lokalny” smak, oferując dostosowane do danego kraju rankingi i komentarze, jak również sekcje Wideo, Kanały, Kategorie oraz Społeczność.

„Wideo jest międzynarodową usługą i pozwala ludziom na całym świecie komunikować się i wymieniać pomysły. Dziś ogłaszamy, że nasza globalna platforma będzie dostępna również dla lokalnych społeczności” – powiedział Chad Hurley współzałożyciel i szef YouTube. “YouTube będzie dostępne dla szerszego grona odbiorców, bardziej interesujące dla społeczności globalnych. Czekamy na kolejne serwisy, które otworzymy w lokalnych językach
w najbliższej przyszłości”.

„Od samego początku koncentrowaliśmy się na tworzeniu świetnego produktu dla naszych użytkowników i zapewnieniu im niezwykłych przeżyć”- powiedział Steve Chen, współzałożyciel i dyrektor ds. technologii w firmie YouTube – „Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy teraz ten sam produkt zaoferować międzynarodowej społeczności a to dzięki stworzeniu serwisów lokalnych, które nie tylko promują społeczności poszczególnych krajów, ale są również dostępne w lokalnych językach”.

Otwarcie serwisów YouTube w dziewięciu różnych krajach, pozwala użytkownikom z tych krajów na tworzenie i udostępnianie filmów wideo
w językach lokalnych, wyszukiwanie najpopularniejszych filmów
na poszczególnych rynkach i nawiązywanie kontaktów z innymi użytkownikami serwisów lokalnych.

W ramach przygotowań do otwarcia serwisów, firma YouTube podpisała ponad 20 dużych międzynarodowych umów partnerskich ze stacjami telewizyjnymi takimi jak BBC, France 24, hiszpańskie stacje Antena 3 oraz Cuatro TV, portugalska RTP, holenderskie VPRO oraz NPO, a także klubami piłkarskimi: Chelsea FC, AC Milan, Barcelona FC oraz Real Madrid; jak również organizacjami non-profit takimi jak Greenpeace, Friends of the Earth, UNHCER oraz Medicins du Monde.

Sylwester KozakYoutube po polsku

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.