Rafał Staszkiewicz od stycznia br. objął stanowisko dyrektora ds. e-biznesu w spółce Infor Biznes, wydawcy Gazety Prawnej. Jest to nowe stanowisko w strukturze spółki. Stankiewicz jest odpowiedzialny za strategiczny rozwój e-biznesu, zarządzanie projektami internetowymi m.in. w portalach gazetaprawna.pl i forsal.pl, a także inwestycje w nowe projekty.
Przez ostanie 2 lata związany był z funduszem Venture Capital – Phenomind Ventures (należącym do grupy Kulczyk Holding). Jako Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju odpowiadał za ocenę, przygotowanie i rozwój inwestycji z zakresu nowych technologii (internet, e-commerce, IT, komunikacja, mobile).
Wcześniej był m.in. wicedyrektorem w firmie konsultingowej DGA, gdzie kierował zespołem doradztwa marketingowego i CRM.
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.