Firma Yahoo! poinformowała w oficjalnym komunikacie o wyznaczeniu nowego prezesa i dyrektora generalnego. Funkcje pełnić będzie Marissę Mayer, która do tej pory była dyrektorem wykonawczym w firmie Google.
Marissa Mayer była w Google odpowiedzialna za mapy i usługi lokalizacyjne w tej firmie. W jej rękach znajdowały się produkty takie jak Google Maps, Google Earth, Street View oraz lokalne wyszukiwanie dla komputerów stacjonarnych i mobilnych. Po 13 latach pracy dla Google, przechodzi do Yahoo! Decyzja o jej nominacji na dyrektora została podjęta przez zarząd firmy jednogłośnie.
Marissa Mayer dołączyła do kadry Google w 1999 roku, mając zaledwie 20 lat. Prowadziła starania o rozwój produktów najbardziej rozpoznawalnych pod marką Google. Wiele innowacji w zakresie wyszukiwania w Google to jej dzieło.
Jestem zaszczycona i zachwycona tym, że mogę prowadzić Yahoo!, jedno z najlepszych miejsc w internecie dla ponad 700 mln użytkowników – powiedziała Marissa Mayer.
Nowy prezes i dyrektor Yahoo! posiada kierunkowe wykształcenie zdobyte na Uniwersytecie Stanford. Specjalizuje się w sztucznej inteligencji i jest oficjalnie wynalazcą kilku patentów w tym zakresie oraz w dziedzinie projektowania interfejsu. Ma tytuł magistra informatyki.
Ze swojego stanowiska musiał ustąpić tymczasowy dyrektor CEO Yahoo!, Ross Levinsohn, który pełnił tą funkcję po odejściu w atmosferze skandalu dotychczasowego dyrektora, Scotta Thompsona. Jak pisaliśmy w maju, dyrektor wykonawczy Thompson musiał ustąpić ze swojego stanowiska po tym, jak napisał nieprawdę o swoim wykształceniu w CV.
Jak donosi CNN Money, nowy dyrektor Yahoo! jest w ciąży. W październiku ma przyjść na świat jej pierwsze dziecko. Marissa Mayer mówi jednak, że jej urlop macierzyński potrwa zaledwie kilka tygodni i nie zaprzestanie w tym czasie wykonywania obowiązków zawodowych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.