Główna nagroda – pobyt olimpijski w Atenach oraz 47 cyfrowych aparatów fotograficznych stanowi pulę nagród w najnowszym konkursie SMSowym „Ateny z kartą BZ WBK”. Koncepcję promocji oraz kampanię informacyjną przygotowała agencja reklamowa GPD, natomiast rozwiązania mobilne agencja MobiJOY! Mobile Marketing. Wybór mechanizmu wykorzystującego SMSy poprzedziły badania przeprowadzone w standardzie ADWISE weryfikujące skłonność i umiejętność posługiwania się wiadomościami tekstowymi adresatów promocji. Akcja rozpoczęła się 15 maja i potrwa do końca czerwca.
Agencja reklamowa GPD prowadzi promocję dla Banku Zachodniego WBK, której system SMSowy przygotowała agencja mobile marketingowa – MobiJOY! Kierowana jest ona do klientów posługujących się kartami płatniczymi BZ- WBK Visa. Tradycyjne losy zostały zastąpione SMSami. Grupa docelowa, znacznie częściej niż przeciętny Polak, korzysta z SMS. Dla znacznej części potencjalnych uczestników taki mechanizm promocji jest najważniejszym bodźcem skłaniającym do wzięcia udziału w akcji.
Aby wziąć udział w promocji, wystarczy zakupić dowolny produkt dokonując płatności kartą (debetową lub kredytową). Następnie pod numer 71007 przesłać kwotę transakcji poprzedzoną prefiksem BZWBK. Codziennie w drodze losowania wyłaniana jest jedna osoba, która poprzedniego dnia przysłała SMSa. Nagrodami w promocji jest 47 cyfrowych aparatów fotograficznych. Na zakończenie akcji spośród wszystkich nadesłanych SMSów wyłoniony zostanie jeden, którego nadawca wygra dwuosobową wycieczkę na Igrzyska Olimpijskie w Atenach wraz ze wstępem na wybrane imprezy.
Wpisy promowane
- Biuro flex w Gdańsku – elastyczne przestrzenie pracy dla nowoczesnych firmCoraz więcej przedsiębiorców poszukuje elastyczności w prowadzeniu własnej firmy. Działając w większości zdalnie lub hybrydowo, nie zawsze opłaca się wynajmować ...
- Kancelaria Radcy Prawnego Tomasz Czerwiec – profesjonalna obsługa prawna firmKażdy przedsiębiorca, bez względu na formę prowadzonej działalności, prędzej czy później znajdzie się w sytuacji, w której rozwiązanie problemu wykracza ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.