To był wyjątkowy weekend dla polskiej branży domenowej oraz sympatyków i inwestorów e-commerce. Spotkanie MeetDomainers, które odbyło się w dniach 25-27 września w warszawskim hotelu Marriott, było nie tylko okazją do porozmawiania ze starymi przyjaciółmi; dało również możliwość poznania praktycznych stron tego biznesu, wyzwań, jakie przed nim stoją oraz zakupu całkiem ciekawych domen na jedynej w naszym kraju aukcji na żywo.
W spotkaniu wzięło udział około 100 osób z kraju i zagranicy. O atrakcyjności jego agendy świadczy fakt, że wszystkie sesje konferencyjne odbywały się z podobną, wysoką frekwencją. Wśród zaproszonych przez Daniela Dryzka, organizatora MeetDomainers, gości znaleźli się między innymi:
- Rafał Sikora z kancelarii prawnej, który przybliżył tematykę sporów prawnych związanych z domenami oraz Piotr Waglowski, specjalista w tematyce prawa internetowego, twórca serwisu VaGla.pl, który pokazywał jak korzystać z treści dostępnych w internecie w sposób zgodny z prawem;
- przedstawiciele rejestrów oraz rejestratorów: Ken Hansen z Neustar, który opowiadał o nowych gTLD, Adam Wagner z EuroDNS, który analizował rynek domen internetowych w Europie, Michał Pleban z Aftermarket.pl, który skupił się na nowoczesnych rozwiązaniach wtórnego rynku domen oraz Daniel Kotyras z NetArt – Giełda Domen nazwa.pl, który przedstawił nowe narzędzia organizacji wtórnego rynku domen;
- przedstawiciele parkingów: Kamila Sękiewicz z Sedo i James Tuplin z NameDrive;
- znani domainerzy: między innymi Bartłomiej Usydus, Frederick Schiwek, Leszek Sękowski;
- Rafał Agnieszczak, Andrzej Domagała z Szafa.pl, Grzegorz Marczak z Antyweb.pl i Maciek Saganowski z Pstro.pl – którzy rozmawiali o rozwijaniu serwisów i pomysłach na wykorzystywanie posiadanych domen.
Panele dyskusyjne były urozmaicone elementami networkingowymi, które mają ogromne znaczenie na takich pół-formalnych spotkaniach. Organizatorom należą się brawa za utrzymanie wysokiego poziomu merytorycznego, a jednocześnie zadbanie o profesjonalną, przyjemną atmosferę.
Spotkanie się udało. Opinie jakie docierają do nas od jego uczestników są bardzo pozytywne. Udało nam się zainteresować ludzi, głównie dzięki programowi oraz ciekawym prelegentom. Jesteśmy przekonani, że istnieje spora potrzeba organizowania tego typu wydarzeń – ludzie chcą się ze sobą spotykać, podobnie jak firmy chcą prezentować się swoim klientom – mówi nam Daniel Dryzek.
Jedną z najważniejszych części MeetDomainers była oczywiście piątkowa aukcja na żywo. Poniżej przedstawiamy jej wyniki.
MeetDomainers należy zaliczyć do wydarzeń bardzo udanych. Nie tylko dla zaawansowanych graczy rynku domen był to czas twórczej inspiracji. Daniel Dryzek zdradza nam, że powoli przygotowuje kolejną edycję spotkania. Więcej szczegółów dostępnych będzie po zapoznaniu się z opiniami uczestników tegorocznej edycji. Nasza opinia jest jak najbardziej pozytywna.
I warto oczywiście dodać, że AZnews.pl był patronem medialnym MeetDomainers.
Wpisy promowane
- Mewa inwestuje w system doboru rozmiaru odzieży oparty na sztucznej inteligencjiDostawca usług tekstylnych firma Mewa kontynuuje swój rozwój, zapewniając sobie większościowe udziały w startupie, jakim jest Esenca Digital Workwear S.R.L. ...
- Zadbaj o właściwą kondycję psychiczną swoich pracownikówDzisiejsze czasy charakteryzują się szybkim tempem życia, które w połączeniu z presją związaną z rywalizacją na coraz bardziej konkurencyjnym rynku ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
- Rynek reklamy w Polsce – styczeń 2024W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.