Zarabiaj z easygo.pl

Opublikowano: 19 grudnia 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Prowadzisz własny serwis internetowy? Masz ciekawą grupę użytkowników? Wiesz jak sterować ruchem internautów na swojej stronie? Portal turystyczny easygo.pl ma dla Ciebie propozycję.

Według rożnych źródeł analizujących światowy rynek eCommerce, średnio aż 10% ogólnej liczby klientów w każdym miesiącu pochodzi z ruchu generowanego przez systemy partnerskie. Dobrze przygotowane narzędzie pozwala łatwo i skutecznie powiększyć liczbę potencjalnych klientów, a co za tym idzie generować wciąż wyższe obroty i zyski. Systemy partnerskie, polegające na szybkim i prostym, a jednocześnie atrakcyjnym dotarciu z konkretną ofertą do różnorodnych grup użytkowników dają mniejszym serwisom szansę na zarabianie na nowoczesnej i bardzo dynamicznie rozwijającej się gałęzi polskiego handlu internetowego jakim jest e-turystyka.

Naturalną konsekwencją podjętych przez nas działań i pewnym punktem w przyjętej strategii marketingowej było zbudowanie własnego systemu afiliacyjnego oraz  uczestnictwo w dużym, już funkcjonującym w internecie. Przez kilka miesięcy bardzo uważnie i krytycznie analizowaliśmy rynek systemów partnerskich. Nasz wybór padł na globalny system TradeDoubler – informuje Tomasz Domżalski, dyrektor marketingu w easygo.pl. – Poprzez swoje doświadczenie zdobywane na wielu rynkach europejskich i mocne osadzenie w Polsce jest on gwarantem powodzenia naszej akcji. Jego dodatkowy atut to z pewnością spore doświadczenie w polskiej e-turystyce.
easygo.pl wchodząc do systemu z największą bazą ofertową wyjazdów turystycznych dla klientów końcowych w Polsce (średnio 500 tysięcy ofert dostępnych każdego dnia) oraz atrakcyjną ofertą handlową dla witryn ma nadzieję zwielokrotnić swoje i partnerskie sukcesy. Oferta dla partnerów to 10 groszy za każdego przekierowanego do portalu użytkownika oraz do 3% wartości danej oferty po jej sprzedaży. Warto zaznaczyć, że wartość jednej średniej rezerwacji w ciągu całego roku to 4200 złotych.

– Dajemy zatem naszym potencjalnym partnerom duże i bardzo wymierne korzyści – komentuje dalej Domżalski – My sami możemy w ten sposób dotrzeć do  kliku tysięcy małych witryn, w których z całą pewnością znajdują się także nasi przyszli klienci. Chcemy zdywersyfikować źródła ruchu na stronie i uczestnictwo w globalnych systemach partnerskich jest jednym z elementów naszej strategii w tym zakresie.

easygo.pl przygotował też dodatkowy benefit, który przy okazji rozwinął produkt integratora samego systemu. – Jako pierwsi wprowadziliśmy punktowaną sprzedaż nie tylko poprzez strony www, ale także poprzez sprzedaż telefoniczną. Nasze autorskie rozwiązanie okazało się na tyle dobre, że bez problemu przekonaliśmy do niego TradeDoublera wzbogacając jego ofertę o system, którego do tej pory nie posiadali – dodaje Domżalski.

easygo.pl liczy głownie na partnerów, których grupa docelowa pokrywa się z grupą docelową prowadzonej działalności. Poszukiwane są zatem serwisy, których użytkownicy to ludzie o stabilnym zapleczu finansowym, aktywnie spędzający czas wolny. Nie oznacza to jednak, że inne, mniejsze serwisy nie mają szans na zarabianie na turystyce. Wręcz przeciwnie. Oferta wyjazdowa portalu to szeroki katalog cenowy. Są w nim oferty za tysiące złotych, ale są także za setki złotych. Małe serwisy, zajmujące często ciekawe nisze, mają więc spore szanse na dodatkowe źródło przychodów.

Aby stać się partnerem handlowym easygo.pl wystarczy zarejestrować sie na stronach www.tradedoubler.com i wypełnić niezbędne formularze partnerskie. Po takim akcesie easygo.pl dokonuje analizy i akceptacji swojego potencjalnego partnera. W odpowiedzi zaakceptowany kandydat otrzymuje serię gotowych kreacji do umieszczenia w swoim serwisie oraz status partnera portalu.

www.easygo.pl

Hanna LaskowskaZarabiaj z easygo.pl

Podziel się!

O autorze

hania