Świadomość zawirowań ekonomicznych oraz globalnego kryzysu rynkowego ma wpływ na to w jaki sposób pracownicy postrzegają swoje miejsce pracy. Dyskusja na temat budowania postaw pracowników nabierają w takich okolicznościach szczególnego znaczenia. W takiej sytuacji zwiększa się zapotrzebowanie na inspirujące rozwiązania, sprawdzone praktyki, najlepsze case study – które zostały wprowadzone i sprawdzone w wielu organizacjach.
Dlatego właśnie najbliższej edycji projektu Postawy Pracownicze przyświeca hasło: „Działaj – Buduj – Zmieniaj” i cel – pokazanie praktycznych rozwiązań, które mogą stać się inspiracją i wskazówką do tworzenia i wprowadzania rozwiązań we własnych organizacjach.
Obok sprawdzonych praktyk liderów z firm działających w różnych sektorach gospodarki, takich jak: McDonald’s, Microsoft, Bank PKO SA, Mars Polska, Mondi Świecie i Sybase, udział w konferencji przyjęli również znani eksperci: Prof. Witold Orłowski z PricewaterhouseCoopers, który swoim wystąpieniem otworzy konferencję oraz John J. Scherer z Patways – światowej sławy ekspert w dziedzinie przywództwa, który poprowadzi wystąpienie: Wyzwanie Przywództwa: Jak w pełni zaangażować ludzi w „czasach turbulencji’?
Konferencja Postawy Pracownicze to również miejsce premiery najnowszych wyników badań przeprowadzonych przez Great Place to Work Institute Polska, w ramach których Polacy oceniali swoje miejsca pracy.
Dodatkowo ekspert z Advisory Group TEST Human Resources opowie z praktycznego punktu widzenia,w jakim kierunku ewoluują postawy pracownicze pod wpływem zmian na rynku pracy.
Konferencja Postawy Pracownicze odbędzie się 2 lutego 2009 w hotelu Polonia Palace w Warszawie.
Więcej informacji na stronie: www.postawy.nf.pl.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.