60 instytucji edukacyjnych z całej Polski zaprezentuje się podczas piątych Wirtualnych Targów Edukacyjnych, organizowanych przez portal Edu.pracuj.pl. Targi będą otwarte na stronie targi24.pl od 5 do 7 kwietnia.
Oferta wystawców Wirtualnych Targów Edukacyjnych obejmie m.in. studia podyplomowe, MBA, e-learning, kursy językowe i szkolenia doskonalące, przeznaczone dla osób z kilkuletnim doświadczeniem zawodowym, które pragną uzupełnić wykształcenie lub rozszerzyć je o nowe specjalności.
Wystawcy zaprezentują się na stronie targi24.pl w 13 podzielonych tematycznie pokojach. W każdym pokoju znajdą się prezentacje instytucji edukacyjnych oraz relacje osób, które skorzystały z ich usług. Będzie też możliwość bezpośredniej rozmowy z wystawcami – pytania będzie można zadawać podczas godzinnego chata lub na forach dyskusyjnych, czynnych przez cały czas trwania targów.
W internetowym spotkaniu z wystawcami może wziąć udział każdy, kto ma dostęp do komputera. – W ciągu kilku godzin, nie ruszając się z domu lub biura, będzie można przejrzeć oferty edukacyjne instytucji rozsianych po całej Polsce – mówi Marcin Pietras z Pracuj.pl, odpowiedzialny za organizację przedsięwzięcia. – O zainteresowaniu świadczą liczby: w zeszłym roku w naszych targach wzięło udział 45 tysięcy osób, a więc kilkukrotnie więcej w targach tradycyjnych.
Organizatorem targów jest firma Communication Partners, właściciel serwisu Pracuj.pl oraz portali edukacyjnych Edu.pracuj.pl i Edulandia.pl.
Sponsorem głównym tegorocznej edycji będzie Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi, a sponsorami pokoi tematycznych: magazyn 'Hi’, Londyńskie Szkoły Językowe, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu, Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych w Poznaniu oraz Wyższa Szkoła Techniczna w Katowicach.
Patronat medialny obejmą 'Brief’, 'Dlaczego’, 'Student NEWS’, Onet.pl, Radiostacja oraz Program Rządowy Pierwsza Praca.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.