Dom mediowy Cormedia, w ramach sportowej sieci tematycznej SPORTSonline, przygotował ofertę reklamową na aktualny sezon zimowy 2009-2010. Pakiet SPORTS_SKI obejmuje wszystkie serwisy zrzeszone w sieci, których tematyka związana jest ze sportami zimowymi.
Pakiet SPORTS_SKI został przygotowany z myślą o tegorocznym sezonie zimowym, którego ukoronowaniem są Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Vancouver w lutym 2010 r. Umożliwia on dotarcie z przekazem reklamowym do osób zainteresowanych sportami zimowymi, zwłaszcza narciarstwem i takimi informacjami, które pozwolą im zarówno dobrze przygotować się do aktywnego spędzenia zimy, jak i śledzić sportowe zmagania tego sezonu.
Sezon zimowy dla osób zarządzających budżetami reklamowymi już się rozpoczął. Nasza propozycja jest skierowana właśnie do nich. Przygotowany przez nas pakiet pozwala dotrzeć do dwóch grup odbiorców. Pierwsza to aktywni fani zimowego szaleństwa, którzy przetrząsają serwisy internetowe w poszukiwaniu praktycznych informacji o sprzęcie, warunkach śniegowych, miejscach możliwego wypoczynku. Druga to osoby pasjonujące się rywalizacją sportową, śledzący serwisy pod kątem wyników i odbywających się konkurencji sportowych. – mówi Grzegorz Kaczmarski, kierownik działu sprzedaży bezpośredniej SPORTSonline.
Pakiet SPORTS_SKI pozwala na emisję reklam we wszystkich serwisach zrzeszonych w sieci SPORTSonline, których tematyka związana jest ze sportami zimowymi. Największe z tych serwisów to narty.pl, skiforum.pl, skionline.pl, skijumping.pl oraz skoki.pl. Oferta reklamowa obejmuje stałe emisje tygodniowe i miesięczne, olimpijski pakiet sponsorski oraz odsłonowe pakiety zasięgowe. W pakiecie dostępne są wszystkie tradycyjne formy reklamy internetowej (billboard, rectangle, scroll billboard, brandmark i toplayer) oraz niestandardowe propozycje jak połączenie artykułów sponsorowanych z wybranymi formami graficznymi (loga, boksy).
www.cormedia.pl
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.