Dom mediowy Cormedia, w ramach sportowej sieci tematycznej SPORTSonline, przygotował ofertę reklamową na aktualny sezon zimowy 2009-2010. Pakiet SPORTS_SKI obejmuje wszystkie serwisy zrzeszone w sieci, których tematyka związana jest ze sportami zimowymi.
Pakiet SPORTS_SKI został przygotowany z myślą o tegorocznym sezonie zimowym, którego ukoronowaniem są Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Vancouver w lutym 2010 r. Umożliwia on dotarcie z przekazem reklamowym do osób zainteresowanych sportami zimowymi, zwłaszcza narciarstwem i takimi informacjami, które pozwolą im zarówno dobrze przygotować się do aktywnego spędzenia zimy, jak i śledzić sportowe zmagania tego sezonu.
Sezon zimowy dla osób zarządzających budżetami reklamowymi już się rozpoczął. Nasza propozycja jest skierowana właśnie do nich. Przygotowany przez nas pakiet pozwala dotrzeć do dwóch grup odbiorców. Pierwsza to aktywni fani zimowego szaleństwa, którzy przetrząsają serwisy internetowe w poszukiwaniu praktycznych informacji o sprzęcie, warunkach śniegowych, miejscach możliwego wypoczynku. Druga to osoby pasjonujące się rywalizacją sportową, śledzący serwisy pod kątem wyników i odbywających się konkurencji sportowych. – mówi Grzegorz Kaczmarski, kierownik działu sprzedaży bezpośredniej SPORTSonline.
Pakiet SPORTS_SKI pozwala na emisję reklam we wszystkich serwisach zrzeszonych w sieci SPORTSonline, których tematyka związana jest ze sportami zimowymi. Największe z tych serwisów to narty.pl, skiforum.pl, skionline.pl, skijumping.pl oraz skoki.pl. Oferta reklamowa obejmuje stałe emisje tygodniowe i miesięczne, olimpijski pakiet sponsorski oraz odsłonowe pakiety zasięgowe. W pakiecie dostępne są wszystkie tradycyjne formy reklamy internetowej (billboard, rectangle, scroll billboard, brandmark i toplayer) oraz niestandardowe propozycje jak połączenie artykułów sponsorowanych z wybranymi formami graficznymi (loga, boksy).
www.cormedia.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.