W maju do zespołu biura reklamy magazynów Axel Springer Polska dołączył Maciej Szwajkowski, który odpowiedzialny będzie za sprzedaż powierzchni reklamowej w tytułach komputerowych wydawcy.
Maciej Szwajkowski obejmie stanowisko Senior Sales Executive w zespole kierowanym przez Pawła Stano. Wspólnie z Agnieszką Stańczuk odpowiadać będzie za bezpośrednią sprzedaż powierzchni reklamowej w magazynach: Komputer Świat, Komputer Świat Ekspert, Komputer Świat Twój Niezbędnik, Komputer Świat Gry oraz PLAY. Szwajkowski zastąpił Krystynę Szurowską, która rozstała się z wydawnictwem.
Maciej Szwajkowski od kilku lat zajmuje się sprzedażą powierzchni reklamowej w magazynach komputerowych, m.in. w wydawnictwach IDG i Bauer. Do Axel Springer Polska przeszedł z Wydawnictwa Bauer, gdzie pracował jako starszy specjalista ds. reklamy w segmencie pism komputerowych.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.