Z początkiem kwietnia br. w sieci reklamowej IDMnet następują zmiany personalne. Przebudowie i wzmocnieniu ulega cały dział agencyjny, którego nowym szefem zostanie Paweł Gordon. Do zespołu agencyjnego dołączy także Adam Pachla, którego zadaniem będzie obsługa domów mediowych oraz Grzegorz Majewski.
Dział agencyjny odgrywa kluczową rolę w sieci IDMnet. Jego zadaniem jest budowa jak najlepszych relacji z domami mediowymi i agencjami oraz zapewnienie jak najwyższej jakości obsługi. Współpraca polega na indywidualnej opiece i maksymalnym wsparciu merytorycznym w planowaniu kampanii i doborze właściwych serwisów reklamowych. Wzmocnienie działu agencyjnego jest elementem realizowanej przez IDMnet strategii rozwoju. Sieć chce w 2007 roku zwiększyć swój udział w rynku reklamy on-line.
„Zmiany w dziale agencyjnym są spowodowane dynamicznym rozwojem rynku internetowego, chcemy być gotowi na nowe wyzwania. Jestem przekonany, że osoby, które do nas dołączają wniosą oprócz doświadczenia i wiedzy dużą dawkę dynamizmu i świeżości. Spokojnie patrzę w przyszłość i jestem pewien, że ambitne cele biznesowe jakie postawiliśmy przed sobą w tym roku zostaną zrealizowane.” – mówi Maciej Musioł, Dyrektor Generalny IDMnet. „Szczególnie duże nadzieję wiążemy z osobą Pawła Gordona, którego kompetencje i wiedza w IDMnet będą dobrze wykorzystane.”
Szefem działu agencyjnego zostanie Paweł Gordon. Doświadczenie z reklamą internetową zdobywał w sieci Ad.Net a następnie w Sabela Media Polska. Ostatnio pracował w dziale sprzedaży on-line wydawnictwa IDG, gdzie zajmował się obsługą klientów agencyjnych, brokerów i domów mediowych, między innymi CR-Media, ClickAd, Mindshare, Hypermedia, Starcom Next, Universal McCann, ZenithOptimedia.
Kolejną osobą w dziale agencyjnym będzie Adam Pachla, który obejmie funkcję Account Managera. Do jego obowiązków będzie należała między innymi współpraca z domami mediowymi. Adam Pachla przez ostatnie dwa lata pracował w firmie badawczej Gemius SA.
Trzecią osobą, która dołączy od kwietnia do sieci IDMnet będzie Grzegorz Majewski. W IDMnet będzie pełnił funkcje Junior Account Managera.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.