Miesiąc lipiec zaczął się w spółce Cube Group dużymi zmianami kadrowymi, ruchy personalne mają na celu zwiększenie aktywności firmy na rynku.
Z początkiem lipca do zarządu Cube Group dołączył były Przewodniczący jej Rady Nadzorczej Gwidon Humeniuk, który nadzorował wcześniej spółkę z ramienia największego udziałowca funduszu Xevin Investments. Zmiana ma na celu wzmocnienie dotychczasowych działań zarządu na rynku reklamy internetowej. Humeniuk wraz z Andrzejem Cudnym, Prezesem Zarządu Cube Group S.A., odpowiadać będzie za strategiczny rozwój firmy i umacnianie jej pozycji na rynku.
Jednocześnie na stanowiska dyrektorów operacyjnych awansowali Katarzyna Janicka i Cezary Śledziak. Katarzyna Janicka, do tej pory zatrudniona na stanowisku Sales Director’a, odpowiedzialna będzie za nadzorowanie działań afiliacyjnych, monitorowanie pracy zespołu account’ów oraz pracę nad projektami specjalnymi. Cezary Śledziak, do niedawna Account Director, obejmuje nadzór nad spółką zależną SEMtec, stając się jednocześnie odpowiedzialnym za cały obszar SEM w Cube Group S.A.
Z dniem 1 lipca do zespołu dołączyła nowa osoba – Anna Staranowicz, kierująca działaniami PR’owymi, marketingowymi oraz szkoleniowymi. Anna Staranowicz była wcześniej związana zawodowo z Mediarun Sp. z o.o. i Top Consulting S.A.
– Dynamiczny rozwój firmy pociąga za sobą zmiany personalne, które pozwolą nam na świadczenie usług w szerszym zakresie i na jeszcze wyższym poziomie. Dlatego też w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy znacząco powiększyliśmy nasz zespół. Ogromna liczba projektów, w które Cube Group jest zaangażowany wymusza poszukiwanie kolejnych specjalistów. Okres wakacyjny jest poświęcony w firmie na reorganizację naszych struktur. – podsumowuje Andrzej Cudny, Prezes Zarządu Cube Group S.A.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.