Miesiąc lipiec zaczął się w spółce Cube Group dużymi zmianami kadrowymi, ruchy personalne mają na celu zwiększenie aktywności firmy na rynku.
Z początkiem lipca do zarządu Cube Group dołączył były Przewodniczący jej Rady Nadzorczej Gwidon Humeniuk, który nadzorował wcześniej spółkę z ramienia największego udziałowca funduszu Xevin Investments. Zmiana ma na celu wzmocnienie dotychczasowych działań zarządu na rynku reklamy internetowej. Humeniuk wraz z Andrzejem Cudnym, Prezesem Zarządu Cube Group S.A., odpowiadać będzie za strategiczny rozwój firmy i umacnianie jej pozycji na rynku.
Jednocześnie na stanowiska dyrektorów operacyjnych awansowali Katarzyna Janicka i Cezary Śledziak. Katarzyna Janicka, do tej pory zatrudniona na stanowisku Sales Director’a, odpowiedzialna będzie za nadzorowanie działań afiliacyjnych, monitorowanie pracy zespołu account’ów oraz pracę nad projektami specjalnymi. Cezary Śledziak, do niedawna Account Director, obejmuje nadzór nad spółką zależną SEMtec, stając się jednocześnie odpowiedzialnym za cały obszar SEM w Cube Group S.A.
Z dniem 1 lipca do zespołu dołączyła nowa osoba – Anna Staranowicz, kierująca działaniami PR’owymi, marketingowymi oraz szkoleniowymi. Anna Staranowicz była wcześniej związana zawodowo z Mediarun Sp. z o.o. i Top Consulting S.A.
– Dynamiczny rozwój firmy pociąga za sobą zmiany personalne, które pozwolą nam na świadczenie usług w szerszym zakresie i na jeszcze wyższym poziomie. Dlatego też w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy znacząco powiększyliśmy nasz zespół. Ogromna liczba projektów, w które Cube Group jest zaangażowany wymusza poszukiwanie kolejnych specjalistów. Okres wakacyjny jest poświęcony w firmie na reorganizację naszych struktur. – podsumowuje Andrzej Cudny, Prezes Zarządu Cube Group S.A.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.