Pod tym hasłem rozpoczął się drugi etap kampanii wizerunkowej portalu rekrutacyjnego Pracuj.pl. Kampania potrwa do 21 października 2007 i obejmie, między innymi, siedem stacji telewizyjnych. Za kreację oraz nadzór artystyczny nad projektem odpowiedzialna jest agencja SimpleFrame.
Głównym elementem kampanii będzie dwudziestosekundowy spot, emitowany w Polsacie, TVN, TVN24, TVN7, TV4, TVP3 i Discovery. Reklama, przedstawiająca bohatera zachwyconego nową pracą, ma przełamywać stereotypy dotyczące pracy jako przykrej konieczności.
– Nasz spot pokazuje, że zmiana pracy może dać wiele radości – mówi Maciej Noga, dyrektor marketingu w Grupie Pracuj, do której należy portal Pracuj.pl. – Ten przekaz jest szczególnie aktualny teraz, gdy sytuacja na rynku sprzyja kandydatom do pracy.
Kreację stworzyła agencja SimpleFrame, z którą Grupa Pracuj współpracuje od 2006 roku.
Kampanię telewizyjną będą wspierać reklamy prasowe (m.in. w „Pulsie Biznesu” i „Gazecie Prawnej”), radiowe (Radio PiN) oraz działania w Internecie. Za dobór mediów odpowiada Easymedia.
Spot można obejrzeć na stronie: www.pracuj.pl/kampania-telewizja.htm
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.