Znowu ściągają, zanim zapłacą

Opublikowano: 26 lutego 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

W ciągu dwóch tygodni blisko 60 tys. osób weszło na stronę drugiej edycji akcji Wydawnictwa Złote MyśliŚciągnij i przeczytaj, zanim zapłacisz”, a ponad 11 tys. spośród odwiedzających postanowiło skorzystać z tej formy dystrybucji książki.

Wydawnictwo Złote Myśli już po raz drugi ruszyło z akcją „Ściągnij i przeczytaj, zanim zapłacisz”. Dla przypomnienia – akcja polega na tym, że do 9 marca każdy zainteresowany ze specjalnie przygotowanej strony może najpierw pobrać publikację Witolda WójtowiczaSukces a praca” w postaci pliku PDF, przeczytać – i dopiero po tym zdecydować, na ile wiedza zawarta w książce okazała się interesująca oraz czy i ile za tę wiedzę warto zapłacić.

Do tej pory publikacja okazała się ciekawa dla ponad 11 tys. internautów, którzy od początku trwania akcji publikację pobrali. Czy Polacy pobierają ją tylko dlatego, że jest to możliwość pozbawiona zobowiązań finansowych? Czy akcja cieszy się popularnością, gdyż książka dostarcza wiedzy, której zainteresowani poszukują?

Duża popularność poprzedniej edycji, zachęciła więcej mediów do objęcia jej swym patronatem. Wśród nich znaleźli się między innymi Dziennik Internautów, Expertia.pl, Interaktywnie.com, Kobiety.pl, Marketing & more, Marketing w praktyce, Nowoczesna Firma, PROFEO, Rynek Książki oraz oczywiście redakcja e-biznes.pl. Dobór partnerów nie jest przypadkowy.

Celem drugiej edycji akcji jest promowanie książki, która dostarcza wiedzy, jak stać się całkowicie wolnym i niezależnym finansowo, a także szczęśliwym człowiekiem. Wydawnictwu jak i Patronom akcji zależy na promowaniu jak najlepszej wiedzy, bestsellerowych na rynku pozycji, szczególnie cenionych i poszukiwanych w czasie kryzysu – wyjaśnia Mateusz Chłodnicki, Wiceprezes Wydawnictwa.

Dawid ZarazińskiZnowu ściągają, zanim zapłacą

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.