Wystartował niecodzienny konkurs mający wyłonić modelkę, która zostanie twarzą reklamową marki Casting Creme Gloss L’Oreal Paris. Wybory odbywają się w kilku etapach, a ich finał będzie miał miejsce podczas tegorocznej edycji Warsaw Fashion Street. Organizatorem akcji jest agencja REDage, natomiast pracami jury pokieruje Dorota Wróblewska, właścicielka domu mody Forget Me Not.
Konkurs Casting Models ma wyłonić modelkę, która będzie reklamować farbę do włosów Casting Creme Gloss. Pierwszy etap będzie miał miejsce w Warszawie, w domu mody Forget Me Not na ulicy Chmielnej. Podczas dwudniowego castingu i sesji fotograficznej wybranych zostanie do 50 kandydatek, które następnie zostaną zaproszone do sesji weryfikacyjnej na początku czerwca. Spośród nich wybrana zostanie finałowa 10-tka, a zwyciężczynię konkursu poznamy 28 czerwca podczas tegorocznego Warsaw Fashion Street.
Drugim sposobem wejścia do finału jest zarejestrowanie się na stronie www.castingmodels.pl i przysłanie swoich zdjęć. Również spośród tej grupy zostaną wybrane osoby, które zostaną zaproszone do sesji weryfikacyjnej i będą miały szansę wejść do wąskiego grona finalistek.
Zwyciężczyni konkursu zostanie modelką i twarzą reklamową farby do włosów Casting Creme Gloss na cały rok. Jej wizerunek będzie wykorzystywany we wszystkich akcjach i kampaniach reklamowych tego produktu, a ona sama podpisze roczny kontrakt z agencją New Age Models.
Bardzo się cieszę, że nasza agencja może organizować tak dużą akcję. Jest to z pewnością jeden z ciekawszych naszych projektów, który wymaga zaangażowania bardzo wielu osób w długim okresie i podjęcia wielu skomplikowanych działań logistycznych. Ale jest to też dowód uznania ze strony L’Oreal dla naszej dotychczasowej pracy. ¬- mówi Eliza Łuczak-Hołowczyc, dyrektor zarządzająca i członek zarządu REDage.
Wyboru najpiękniejszej twarzy marki Casting Creme Gloss dokona jury złożone z takich osób jak Agnieszka Maciąg – najbardziej znana polska modelka, Dorota Wróblewska – właścicielka domu mody Forget Me Not oraz producentka Warsaw Fashion Street, Maciej Lisowski – dyrektor generalny New Age Models oraz Aneta Osęka z L’Oreal Paris.
Patronem konkursu jest tygodnik Viva. Konkursowi będą towarzyszyć działania reklamowe w prasie, radiu i internecie.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.