Strategia marketingowa marki Zozole firmy Mieszko jest kolejnym przykładem tego, że Internet jest idealnym medium do budowania lojalności młodych odbiorców. Działania rozrywkowe prowadzone przez Internet pomagają przywiązać dzieci do marki, dając jednocześnie możliwość wspierania procesu edukacji i rozwoju najmłodszych.
– Dzięki kampaniom prowadzonym w tradycyjnych mediach nasi odbiorcy znają markę Zozole oraz wartości wokół niej zbudowane. W efekcie kampanii prowadzonych w zeszłym roku, dwukrotnie zwiększyła się spontaniczna znajomość marki, co dało jej pozycję lidera na rynku karmelków. Zastosowanie Internetu pozwoli nam pójść o krok dalej i dać dzieciom możliwość uczestniczenia w świecie Zozoli – zapewnia Arlena Skaba, Senior Brand Manager marki Zozole.
'Wolę zozole’ – to hasło zna prawie każde polskie dziecko. Satysfakcjonujące wyniki badań sprawdzających poziom znajomości marki wśród przedstawicieli grupy docelowej wpłynęły na decyzję o skupieniu się na działaniach wizerunkowo-lojalnościowych. W realizacji tych celów firma Mieszko będzie wykorzystywać Internet, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród dzieci. Jednocześnie trwać będą kampanie reklamujące nowe produkty z serii Zozole.
Firma Mieszko powierzyła internetową obsługę marki Zozole agencji interaktywnej OS3 multimedia. Zakres działań agencji obejmuje stworzenie strategii komunikacji marketingowej oraz jej realizację. Agencja przygotowała nową szatę graficzną strony www.zozole.pl oraz przeprowadziła badania wśród młodych internatów, które pomogły w doborze skutecznych i atrakcyjnych dla grupy docelowej treści.
W agencji OS3 multimedia trwają prace nad nowymi wersjami gier zręcznościowych i edukacyjnych, które będą dostępne w serwisie zozole.pl. Rozbudowany serwis, poza funkcją rozrywkowo-edukacyjną, służyć będzie budowaniu dziecięcej społeczności wirtualnej i lojalności młodych internatów. Na stronie prowadzony będzie także klub zrzeszający wiernych odbiorców marki.
– Na decyzję o wyborze agencji OS3 multimedia do realizacji strategii e-marketingowej wpłynął fakt, że jest to jedna z niewielu agencji interaktywnych, która ma za sobą tak bogate doświadczenia w zakresie marketingu internetowego skierowanego do najmłodszych grup wiekowych – powiedziała Arlena Skaba.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.