Strategia marketingowa marki Zozole firmy Mieszko jest kolejnym przykładem tego, że Internet jest idealnym medium do budowania lojalności młodych odbiorców. Działania rozrywkowe prowadzone przez Internet pomagają przywiązać dzieci do marki, dając jednocześnie możliwość wspierania procesu edukacji i rozwoju najmłodszych.
– Dzięki kampaniom prowadzonym w tradycyjnych mediach nasi odbiorcy znają markę Zozole oraz wartości wokół niej zbudowane. W efekcie kampanii prowadzonych w zeszłym roku, dwukrotnie zwiększyła się spontaniczna znajomość marki, co dało jej pozycję lidera na rynku karmelków. Zastosowanie Internetu pozwoli nam pójść o krok dalej i dać dzieciom możliwość uczestniczenia w świecie Zozoli – zapewnia Arlena Skaba, Senior Brand Manager marki Zozole.
'Wolę zozole’ – to hasło zna prawie każde polskie dziecko. Satysfakcjonujące wyniki badań sprawdzających poziom znajomości marki wśród przedstawicieli grupy docelowej wpłynęły na decyzję o skupieniu się na działaniach wizerunkowo-lojalnościowych. W realizacji tych celów firma Mieszko będzie wykorzystywać Internet, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród dzieci. Jednocześnie trwać będą kampanie reklamujące nowe produkty z serii Zozole.
Firma Mieszko powierzyła internetową obsługę marki Zozole agencji interaktywnej OS3 multimedia. Zakres działań agencji obejmuje stworzenie strategii komunikacji marketingowej oraz jej realizację. Agencja przygotowała nową szatę graficzną strony www.zozole.pl oraz przeprowadziła badania wśród młodych internatów, które pomogły w doborze skutecznych i atrakcyjnych dla grupy docelowej treści.
W agencji OS3 multimedia trwają prace nad nowymi wersjami gier zręcznościowych i edukacyjnych, które będą dostępne w serwisie zozole.pl. Rozbudowany serwis, poza funkcją rozrywkowo-edukacyjną, służyć będzie budowaniu dziecięcej społeczności wirtualnej i lojalności młodych internatów. Na stronie prowadzony będzie także klub zrzeszający wiernych odbiorców marki.
– Na decyzję o wyborze agencji OS3 multimedia do realizacji strategii e-marketingowej wpłynął fakt, że jest to jedna z niewielu agencji interaktywnych, która ma za sobą tak bogate doświadczenia w zakresie marketingu internetowego skierowanego do najmłodszych grup wiekowych – powiedziała Arlena Skaba.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.