Polski lokalizator internetowy Zumi.pl wkroczył na rynek nieruchomości. Pod adresem zumi.pl/nieruchomosci dostępnych jest obecnie ponad 1,5 miliona ogłoszeń z całej Polski. W efekcie połączenia bazy ogłoszeń i funkcji Zumi w ręce internautów trafia narzędzie pozwalające na znalezienie nieruchomości wystawionej na sprzedaż lub do wynajęcia w dowolnym miejscu w Polsce.
Wybierając nieruchomość można sprawdzić infrastrukturę znajdującą się w okolicy. Podzielono ją na kilka kategorii: Gastronomia, Komunikacja, Kultura i Rozrywka, Szkolnictwo, Urzędy i Instytucje, Zakupy i Usługi oraz Zdrowie. Możliwość obejrzenia otoczenia nieruchomości na zdjęciach lotniczych, czy wyznaczenia trasy np. do pracy mają dodatkowo podnosić atrakcyjność serwisu.
Wyszukiwanie ofert odbywa się za pomocą formularza pozwalającego określić lokalizację poszukiwanego mieszkania. Otrzymane wyniki można zawężać i rozszerzać korzystając z graficznych suwaków. Pozwalają one określić przedział cenowy, cenę za metr kwadratowy i powierzchnię mieszkania.
Dyrektor Operacyjny Zumi w Grupie Onet.pl, Tomasz Nowak mówi:
Nieruchomości to kolejna, po KRS i raportach biznesowych, uruchomiona w tym roku funkcjonalność. Wkraczając na rynek nieruchomości chcemy pokazać, że lokalizator internetowy może służyć już nie tylko do wyszukiwania firm i usług.
Serwis Zumi Nieruchomości agreguje ogłoszenia z serwisów domiporta.pl, oto.Dom.pl, oferty.net, szybko.pl, tabeleofert.pl.
Serwis uruchomiono w wersji beta. Wkrótce ma zostać uzupełniony o kolejne funkcje.
Wpisy promowane
- Biuro flex w Gdańsku – elastyczne przestrzenie pracy dla nowoczesnych firmCoraz więcej przedsiębiorców poszukuje elastyczności w prowadzeniu własnej firmy. Działając w większości zdalnie lub hybrydowo, nie zawsze opłaca się wynajmować ...
- Kancelaria Radcy Prawnego Tomasz Czerwiec – profesjonalna obsługa prawna firmKażdy przedsiębiorca, bez względu na formę prowadzonej działalności, prędzej czy później znajdzie się w sytuacji, w której rozwiązanie problemu wykracza ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.