Dzięki przyjęciu do “Związku Zawodowego Górników w Polsce”(ZZG) młodych, kreatywnych osób w przeciągu kilku miesięcy powstał specjalny kanał na YouTube poświęcony działaniom ZZG – pisze na swoich stronach Gazeta Wyborcza.
Jak twierdzą władze ZZG jest to doskonały sposób na to, żeby doniesienia pochodzące ze związków były dostępne cały czas w obiegu informacyjnym w przeciwieństwie do chwilowych wzmianek w mediach, przeważnie o zabarwieniu negatywnym.
Bezpośrednim impulsem do stworzenia kanału na YouTube były wyniki sondażu OPZZ dotyczącego znajomości zagadnień związanych z emeryturami pomostowymi – 60 proc. społeczeństwa nic konkretnego na ten temat nie wiedziało pomimo ogromnej aktywności mediów w tej sprawie. Jak powiedział Gazecie Wyborczej Andrzej Chwiluk, szef ZZG, władze związku zadecydowały, że chcą mieć własne narzędzia informacyjne.
Podobne przedsięwzięcie zamierza uruchomić Śląsko-Dąbrowska “Solidarność” jednak stawiając przede wszystkim na jakość materiałów potrzebne są środki finansowe. Serwis o treści multimedialnej ma powstać w ciągu 2-3 lat.
Kanał Związku Zawodowego Górników dostępny jest w tym miejscu. Poniżej natomiast przedstawiamy jeden z filmów opublikowanych na YouTube.
http://wyborcza.pl/1,82244,6455097,Pikieta_na_YouTube_zyje_wiecznie.html
Wpisy promowane
- Integracja procesów księgowych z wykorzystaniem ERP enova365: Możliwości i korzyści.System enova365 jest innowacyjnie zaprojektowanym narzędziem, które działa jako oprogramowanie ERP na potrzeby realizacji różnych procesów księgowych. Jego dużą zaletą ...
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.