Dzięki przyjęciu do “Związku Zawodowego Górników w Polsce”(ZZG) młodych, kreatywnych osób w przeciągu kilku miesięcy powstał specjalny kanał na YouTube poświęcony działaniom ZZG – pisze na swoich stronach Gazeta Wyborcza.
Jak twierdzą władze ZZG jest to doskonały sposób na to, żeby doniesienia pochodzące ze związków były dostępne cały czas w obiegu informacyjnym w przeciwieństwie do chwilowych wzmianek w mediach, przeważnie o zabarwieniu negatywnym.
Bezpośrednim impulsem do stworzenia kanału na YouTube były wyniki sondażu OPZZ dotyczącego znajomości zagadnień związanych z emeryturami pomostowymi – 60 proc. społeczeństwa nic konkretnego na ten temat nie wiedziało pomimo ogromnej aktywności mediów w tej sprawie. Jak powiedział Gazecie Wyborczej Andrzej Chwiluk, szef ZZG, władze związku zadecydowały, że chcą mieć własne narzędzia informacyjne.
Podobne przedsięwzięcie zamierza uruchomić Śląsko-Dąbrowska “Solidarność” jednak stawiając przede wszystkim na jakość materiałów potrzebne są środki finansowe. Serwis o treści multimedialnej ma powstać w ciągu 2-3 lat.
Kanał Związku Zawodowego Górników dostępny jest w tym miejscu. Poniżej natomiast przedstawiamy jeden z filmów opublikowanych na YouTube.
http://wyborcza.pl/1,82244,6455097,Pikieta_na_YouTube_zyje_wiecznie.html
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.