Zysk EBITDA w Interia.pl za 3 kwartały

Opublikowano: 8 listopada 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

W opublikowanym w czwartek, 4 listopada br., raporcie okresowym Zarząd INTERIA.PL poinformował, iż przychody spółki w okresie od stycznia do września 2004 r. zamknęły się kwotą niemal 18 mln zł. Suma przychodów za pierwsze trzy kwartały była wyższa o 43% od sumy przychodów w analogicznym okresie minionego roku i bliska całości przychodów uzyskanych przez spółkę w całym 2003 r.

Za pierwsze trzy kwartały br. INTERIA.PL wykazała zysk na poziomie EBITDA w wysokości 3 tys. zł. W analogicznym okresie roku poprzedniego spółka miała na poziomie EBITDA stratę w wysokości 221 tys. zł. Wyniki spółki mogłyby być zdecydowanie lepsze, gdyby nie niekorzystny w czasie wpływ rozliczeń transakcji barterowych. W III kwartale Spółka odnotowała nadwyżkę kosztów barterowych nad przychodami barterowymi w wysokości blisko 500 tys. zł

– Barterowe wydatki spółki, związane z przeprowadzoną kampanią reklamową usług pocztowych i wybranych serwisów internetowych, nie zrównoważone w okresie sprawozdawczym odpowiadającymi im przychodami barterowymi, pociągnęły nasz wynik finansowy nieco w dół – skomentował wyniki spółki Jacek Pasławski, Prezes Zarządu. – Ważniejsze jest jednak to, że przychody gotówkowe portalu w III kwartale bieżącego roku wzrosły o 56% w porównaniu z III kwartałem roku 2003. To dobrze wróży wynikom spółki za cały bieżący rok – dodał.

Zarząd INTERIA.PL podtrzymał opinię o ponad 50-procentowym, wyższym niż w przypadku pozostałych mediów masowych, tempie wzrostu rynku reklamy internetowej w 2004 r. W trzecim kwartale spółka zanotowała wzrost przychodów gotówkowych portalu z reklam o ponad 70%.

http://www.interia.pl

Sylwester KozakZysk EBITDA w Interia.pl za 3 kwartały

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.