Internauci klikają facebookowy przycisk „Lubię to” ponad trzy miliardy razy dziennie, prawie trzykrotnie więcej niż przed wprowadzeniem kwietniowych zmian w serwisie – podaje Ethan Beard, odpowiedzialny w Facebooku za relacje z twórcami aplikacji.
Dodatkowo Beard zdradził, że społecznościowe wtyczki Facebooka znajdują się obecnie na 350 tys. stron internetowych. Jeszcze miesiąc temu było to 200 tys., a w maju – 100 tys. stron.
Przyciski „Lubię to” stały się potężnym narzędziem rekomendacji, jednocześnie rozprzestrzeniając markę „Facebook” w całym internecie. Dla milionów osób stały się sposobem dzielenia się znalezionymi w sieci treściami, czy oznaczania swoich preferencji. Dla serwisu społecznościowego – idealnym narzędziem do zbierania informacji o swoich użytkownikach.
Dla porównania przycisk „retweet” pochodzący z serwisu Tweetmeme, który instalowany jest na stronach internetowych od ponad roku, pozwalający na podzielenie się danymi treściami w serwisie Twitter, wyświetlany jest prawie 500 mln razy każdego dnia oraz znajduje się na 200 tys. stron.
Źródło: SocialBeat
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.