1 000 Klientów GetResponse w dwa miesiące

Opublikowano: 11 sierpnia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Po dwóch miesiącach od uruchomienia, polska wersja GetResponse może pochwalić się grupą tysiąca klientów w Polsce.
„Do korzystania z usług GetResponse przekonał nas przede wszystkim szereg innowacyjnych funkcjonalności, takich jak video emaile i integracja z mediami społecznościowymi.” – mówi Łukasz Osowski, Prezes Zarządu IVO Software, jeden z Klientów GetResponse. „Spodobał nam się też przyjazny interfejs, a ostatecznie przekonał fakt, że GetResponse zaufało już 140 tysięcy użytkowników na całym świecie” – dodaje Łukasz Osowski.

1 000 Klientów GetResponse w dwa miesiące 1„Rozwijając nasz system, zwracamy szczególną uwagę na to, żeby był on prosty w obsłudze dla przeciętnego użytkownika. Istotne są dla nas również te funkcjonalności, które poprawiają skuteczność realizowanych kampanii email marketingowych. Dobrze wiemy, że technologia to nie wszystko, dlatego naszą rozległą wiedzą ekspercką staramy się dzielić z każdym klientem, pomagając w osiąganiu jak najlepszych wyników. Bardzo nas cieszy tak szybki wzrost na rynku polskim. Z dużą satysfakcją obserwujemy jak email marketing przyczynia się do wzrostu lokalnych biznesów. „– mówi Szymon Grabowski, założyciel i prezes firmy Implix, właściciela GetResponse.

Do końca lata można wysyłać emaile bez opłat, zakładając darmowe konto GetResponse na stronie http://www.getresponse.pl. Na jesień firma Implix przygotowuje wyjątkowo atrakcyjną ofertę dla nowych klientów

Na świecie z produktów GetResponse korzysta ponad 150 000 przedsiębiorstw z blisko 180 krajów.

Sylwester Kozak1 000 Klientów GetResponse w dwa miesiące

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.