Według marcowych wyników badania Megapanel PBI/Gemius, ARBOmedia Polska dociera do 10 676 090 osób (real users). Zasięg sieci wyniósł 87,06% polskich internautów.
W chwili obecnej tylko sieciom reklamowym i wyszukiwarce Google.pl udało się przekroczyć magiczną liczbę 10 mln real users, nie dokonał tego jeszcze żaden z polskich portali.
Zainteresowanie internautów witrynami tematycznymi rośnie szybciej niż zainteresowanie portalami. Tym samym pozycja sieci reklamowych na polskim rynku reklamy online sukcesywnie się umacnia. W „zasięgowej czołówce” od dłuższego czasu utrzymują się trzy z nich.
ARBOmedia jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się podmiotów reklamy internetowej pod względem zasięgu. Od początku badania MEGAPANEL PBI/Gemius, czyli od października 2004 roku, ilość unikalnych użytkowników tej sieci wzrosła ponad dwukrotnie. W tym samym czasie ilość wszystkich internautów w Polsce wzrosła o 35%.
„Ruch w polskim Internecie mierzony liczbą odsłon wzrósł w analizowanym okresie o blisko 150%. Najwięcej zyskały sieci reklamowe oraz wyszukiwarka Google.pl. Świadczy to o zmianie sposób korzystania z Internetu w Polsce. Google, który przez wielu jest postrzegany jako zagrożenie dla sieci, przyczynia się także w widoczny sposób do wzrostu popularności serwisów tematycznych. Bardziej zaawansowani Internauci od portali wolą merytorycznie wzorowo prowadzone serwisy tematyczne. Wraz ze zmianą przyzwyczajeń Internautów i ich lojalności wobec ulubionych serwisów, jeszcze większe znaczenie będą miały kampanie reklamowe na nich prowadzone.
Jednym słowem, połączenie wyszukiwarki i serwisów tematycznych pozwala zastąpić ogólnotematyczne portale. Trend ten w przyszłości przeniesie się również na wydatki reklamowe, które podążają za użytkownikami Internetu.” – twierdzi Bartosz Drozdowski, Dyrektor Departamentu INTERNET w ARBOmedia Polska.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.