12 grudnia 2001 roku liczba ogłoszeń o nieruchomościach w portalu Gazeta.pl przekroczyła 100 tysięcy. W ten sposób portal Gazeta.pl stał się pierwszym polskim serwisem internetowym, w którym udało się uzyskać tak znaczącą ilość anonsów. Ich liczba każdego dnia rośnie. 14 grudnia, a więc dwa dni później, liczba ogłoszeń o nieruchomościach wyniosła już 112 751. W tym samym czasie (godz. 12.15) największy konkurent Gazety.pl w tej dziedzinie na swoich stronach podawał liczbę 94 718 (Trader.pl), a kolejny 67 939 anonsów (Gratka.pl).
Ogłoszenia o nieruchomościach w portalu Gazeta.pl są pogrupowane według kilku kategorii tematycznych – mieszkania, biura, domy, grunty. Przeszukiwać je można pod kątem kupna, sprzedaży, wynajmu lub zamiany. Najwięcej ogłoszeń dotyczy sprzedaży, kupna lub wynajmu mieszkań. Wszystkie ogłoszenia można w prosty i bezpłatny sposób umieszczać przez internet. Ponadto źródłem ogłoszeń o nieruchomościach w portalu Gazeta.pl są lokalne strony Gazety Wyborczej oraz współpracujące z portalem agencje nieruchomości.
Ogłoszenia o nieruchomościach są częścią serwisu Ogłoszenia (http://ogloszenia.gazeta.pl). Serwis Ogłoszenia to bogaty zasób ofert pracy, handlowych, usługowych i wielu innych. Co tydzień umieszczanych w nim jest ponad 60 tysięcy nowych anonsów. Ich łączna liczba przekracza już 172 tysiące.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.