14 000 bramek w Coca-Cola League

W Coca-Cola League, czyli wirtualnej lidze piłki nożnej FIFA’08 rozegrano już 3000 meczów, w których padło 14 000 bramek. Te cieszące się dużym zainteresowaniem prawdziwe igrzyska elektronicznego sportu, zorganizowane zostały dla firmy Coca-Cola Poland Services przy współpracy Electronic Sports League, Poznań Game Arena oraz agencji K2 Internet SA.
Na potrzeby rozgrywek przygotowana została specjalna platforma rozgrywek w systemie ligowym ESL. Za jej pośrednictwem amatorzy sportu elektronicznego mogą rywalizować w zmaganiach ligowych, gromadzić punkty i piąć się do góry w rankingu, a przede wszystkim bawić się w towarzystwie graczy z całej Polski. Najlepsi uczestnicy zmierzą się ze sobą podczas wielkiego finału, który odbędzie się 24 listopada br. na Poznań Game Arena. Dla zwycięzców przewidziane
są nagrody.

„Nasze zaangażowanie w gaming poprzez stworzenie Coca-Cola League jest zgodne z ideą marki Coca-Cola – inspirujemy młodych ludzi do rozwijania ich własnych talentów i umożliwiamy im rywalizację w duchu fair-play” –  mówi Wojtek Dubasiewicz, junior brand manager marki Coca-Cola.

Sport elektroniczny wykorzystujący równocześnie rozwój gier komputerowych, jak i szybkie łącza internetowe od niedawna urasta do rangi najpoważniejszej dziedziny przemysłu rozrywkowego. Stał się już oficjalną dyscypliną sportową w kilku państwach takich jak Szwecja, Rosja czy Korea Południowa. Szacuje się, że na świecie dziesiątki milionów ludzi rywalizuje poprzez sieć. Według prognozy PricewaterhouseCoopers, tempo rozwoju rynku gier video w Europie ma osiągnąć 20% rocznie w roku 2008, co czyni zeń lidera czternastu branż mediów i rozrywki.

Tym samym fani e–sportu stają się coraz atrakcyjniejszą grupą docelową także dla działań marketingowych.
„Sport elektroniczny potrafi wyzwolić emocje równie potężne jak sport tradycyjny. Mistrzostwo wymaga kunsztu i treningów, a kibicowanie jest niezwykle pasjonujące – jestem zatem pewien, że już niedługo marketing w świecie sportów elektronicznych zagości na stałe w repertuarze wielu marketerów.” – powiedział Łukasz Lewandowski, dyrektor Badań i Rozwoju agencji K2 Internet SA.

www.coke.pl/cocacolaleague

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry