W Coca-Cola League, czyli wirtualnej lidze piłki nożnej FIFA’08 rozegrano już 3000 meczów, w których padło 14 000 bramek. Te cieszące się dużym zainteresowaniem prawdziwe igrzyska elektronicznego sportu, zorganizowane zostały dla firmy Coca-Cola Poland Services przy współpracy Electronic Sports League, Poznań Game Arena oraz agencji K2 Internet SA.
Na potrzeby rozgrywek przygotowana została specjalna platforma rozgrywek w systemie ligowym ESL. Za jej pośrednictwem amatorzy sportu elektronicznego mogą rywalizować w zmaganiach ligowych, gromadzić punkty i piąć się do góry w rankingu, a przede wszystkim bawić się w towarzystwie graczy z całej Polski. Najlepsi uczestnicy zmierzą się ze sobą podczas wielkiego finału, który odbędzie się 24 listopada br. na Poznań Game Arena. Dla zwycięzców przewidziane
są nagrody.
„Nasze zaangażowanie w gaming poprzez stworzenie Coca-Cola League jest zgodne z ideą marki Coca-Cola – inspirujemy młodych ludzi do rozwijania ich własnych talentów i umożliwiamy im rywalizację w duchu fair-play” – mówi Wojtek Dubasiewicz, junior brand manager marki Coca-Cola.
Sport elektroniczny wykorzystujący równocześnie rozwój gier komputerowych, jak i szybkie łącza internetowe od niedawna urasta do rangi najpoważniejszej dziedziny przemysłu rozrywkowego. Stał się już oficjalną dyscypliną sportową w kilku państwach takich jak Szwecja, Rosja czy Korea Południowa. Szacuje się, że na świecie dziesiątki milionów ludzi rywalizuje poprzez sieć. Według prognozy PricewaterhouseCoopers, tempo rozwoju rynku gier video w Europie ma osiągnąć 20% rocznie w roku 2008, co czyni zeń lidera czternastu branż mediów i rozrywki.
Tym samym fani e–sportu stają się coraz atrakcyjniejszą grupą docelową także dla działań marketingowych.
„Sport elektroniczny potrafi wyzwolić emocje równie potężne jak sport tradycyjny. Mistrzostwo wymaga kunsztu i treningów, a kibicowanie jest niezwykle pasjonujące – jestem zatem pewien, że już niedługo marketing w świecie sportów elektronicznych zagości na stałe w repertuarze wielu marketerów.” – powiedział Łukasz Lewandowski, dyrektor Badań i Rozwoju agencji K2 Internet SA.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.