14 000 bramek w Coca-Cola League

Opublikowano: 7 listopada 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

W Coca-Cola League, czyli wirtualnej lidze piłki nożnej FIFA’08 rozegrano już 3000 meczów, w których padło 14 000 bramek. Te cieszące się dużym zainteresowaniem prawdziwe igrzyska elektronicznego sportu, zorganizowane zostały dla firmy Coca-Cola Poland Services przy współpracy Electronic Sports League, Poznań Game Arena oraz agencji K2 Internet SA.
Na potrzeby rozgrywek przygotowana została specjalna platforma rozgrywek w systemie ligowym ESL. Za jej pośrednictwem amatorzy sportu elektronicznego mogą rywalizować w zmaganiach ligowych, gromadzić punkty i piąć się do góry w rankingu, a przede wszystkim bawić się w towarzystwie graczy z całej Polski. Najlepsi uczestnicy zmierzą się ze sobą podczas wielkiego finału, który odbędzie się 24 listopada br. na Poznań Game Arena. Dla zwycięzców przewidziane
są nagrody.

„Nasze zaangażowanie w gaming poprzez stworzenie Coca-Cola League jest zgodne z ideą marki Coca-Cola – inspirujemy młodych ludzi do rozwijania ich własnych talentów i umożliwiamy im rywalizację w duchu fair-play” –  mówi Wojtek Dubasiewicz, junior brand manager marki Coca-Cola.

Sport elektroniczny wykorzystujący równocześnie rozwój gier komputerowych, jak i szybkie łącza internetowe od niedawna urasta do rangi najpoważniejszej dziedziny przemysłu rozrywkowego. Stał się już oficjalną dyscypliną sportową w kilku państwach takich jak Szwecja, Rosja czy Korea Południowa. Szacuje się, że na świecie dziesiątki milionów ludzi rywalizuje poprzez sieć. Według prognozy PricewaterhouseCoopers, tempo rozwoju rynku gier video w Europie ma osiągnąć 20% rocznie w roku 2008, co czyni zeń lidera czternastu branż mediów i rozrywki.

Tym samym fani e–sportu stają się coraz atrakcyjniejszą grupą docelową także dla działań marketingowych.
„Sport elektroniczny potrafi wyzwolić emocje równie potężne jak sport tradycyjny. Mistrzostwo wymaga kunsztu i treningów, a kibicowanie jest niezwykle pasjonujące – jestem zatem pewien, że już niedługo marketing w świecie sportów elektronicznych zagości na stałe w repertuarze wielu marketerów.” – powiedział Łukasz Lewandowski, dyrektor Badań i Rozwoju agencji K2 Internet SA.

www.coke.pl/cocacolaleague

Hanna Laskowska14 000 bramek w Coca-Cola League

Podziel się!

O autorze

hania