Webstarfestival – konkurs wyłaniający najlepszych w polskim Internecie, ma juz swoich jurorów. Wybiorą oni najlepsze ich zdaniem sieciowe witryny w kilkunastu kategoriach – od stron korporacyjnych, poprzez serwisy branżowe, aż po strony prywatne czy sklepy internetowe.
'Jury bedzie miało niełatwe zadanie. Stąd, do tego grona zaprosiliśmy autorytety i praktyków w dziedzinie Internetu, reklamy, marketingu, public relations czy mediów. Dwadzieścia takich osobistości gwarantuje, ze wybór najlepszych nie będzie przypadkowy i zapewni prestiż wszystkim wyróżnionym’ – wyjaśnia Olgierd Cygan, prezes IAB (Interactive Advertising Bureau), jednego z organizatorow konkursu.
'Obecnie Internet to setki milionów witryn. Często surfowanie po Internecie oznacza szukanie igły w stogu siana. Wyszukiwarki nie przekazują informacji o jakości strony. Najlepsze witryny mogą zostać niezauważone. To wyróżnienie ma być czytelnym drogowskazem dla internautów – gdzie szukać ciekawych, pożytecznych informacji czy rozrywki. Werdykt jury bedzie takze oznaczał, że za danym projektem internetowym stoi poważna, wiarygodna osoba czy instytucja’ – przekonuje Cezary Kazmierczak z firmy MMT Manangement, wspołorganizator Webstarfestival.
Kapitułę tworzą osoby ze świata reklamy i mediów, w tym redaktorzy naczelni, prezesi znanych firm, dyrektorzy zarządzajacy. Oprocz Olgierda Cygana i Cezarego Kazmierczaka, w skład jury, przyznającego statuetki WebStary wchodza:
Tomasz Wróblewski (redaktor naczelny Newsweek Polska), Mirosław Kaliński (Centrum im. Adama Smitha),
Marcin Woźniak (dyrektor zarzadzajacy ABROmedia),
Grzegorz Kiszluk (redaktor naczelny magazynu Brief),
Paweł Trochimiuk (prezes Partner of Promotions, wiceprezes Zwiazku Firm Public Relations),
Marcin Gaworski (New Media Director Izentropy Partners/McCann Worldgroup, Stowarzyszenie Agencji Reklamowych), Jacek Barankiewicz (wiceprezes zarządu SMB, prezes zarządu ASK),
Bohdan Pawłowicz (dyrektor generalny Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy),
Dominik Kaznowski (wiceprezes zarządu IAB Polska, z-ca dyrektora Biura Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w PZU S.A.),
Benita Jakubowska (dyrektor sprzedaży/projekt Internet, Agora – Gazeta.pl),
Jacek Makowski (Dyrektor Biura Reklamy, onet.pl),
Jacek Pasławski (Prezes Zarzadu, Interia.pl),
Joanna Pawlak (dyrektor marketingu, Wirtualna Polska), Marek Woźniak (dyrektor zarządzajacy, NetPR),
Maciej Gandys (Klub Tworcow Reklamy),
Adam Kwaśniewski (dyrektor handlowy, Ad.net),
Artur Zawadzki (wiceprezes zarzadu IAB Polska, Wiceprezes Zarzadu Gemius S.A.),
Sebastian Ramatowski (z-ca dyrektora ds. rozwoju produktów elektronicznych, e-Card).
Patronami medialnymi wydarzenia są: Brief, Forbes i Rzeczpospolita.
http://www.webstarfestival.pl/
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!