3,3 mld dolarów wydadząw bieżącym roku reklamodawcy na promocję serwisach społecznościowych, wynika z szacunków firmy eMarketer. Najwięcej zostawią w Facebooku – aż 1,28 miliarda dolarów, o prawie 664 mln dolarów więcej niż w 2009 roku.
Firma eMarketer przekonuje, że media społecznościowe cieszą się dynamicznie rosnącą popularnością wśród reklamodawców. W samych Stanach Zjednoczonych wydadzą oni na ten cel 1,68 mld dolarów, ponad 20 proc. więcej niż w roku ubiegłym. W 2011 roku wydatki te osiągnąć mają poziom 2 mld dolarów.
Największe znaczenie ma oczywiście ogromny Facebook. Amerykańscy reklamodawcy przeznaczą w bieżącym roku 835 mln dolarów na promocję w tym serwisie; na pozostałych rynkach zyskać ma 450 mln dolarów – łącznie 1,28 mld dolarów. W 2011 roku wartości te mają wynieść odpowiednio: 1,06 mld w USA, 700 mln na pozostałych rynkach – łącznie 1,76 mld dolarów przeznaczonych na promocję w Facebooku.
Urosnąć mają również zyski takich platform jak Twitter, który ujawnia systematycznie kolejne pomysły na zarabianie pieniędzy oraz producentów gier społecznościowych – jak Zynga – którzy w bieżącym roku zarobić mają 220 mln dolarów.
W tym roku na reklamę w serwisach społecznościowych wydanych ma zostać 3,3 mld dolarów. W przyszłym roku – już 4,26 mld dolarów.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.