W tym roku już po raz czwarty Aukcje Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy były wspólną inicjatywą Fundacji WOŚP oraz internetowego serwisu aukcyjnego Allegro.pl.
Od 3 grudnia 2003 do 14 lutego 2004 można było brać udział w licytacjach, z których dochód, podobnie jak w roku ubiegłym, przeznaczony zostanie na zakup sprzętu medycznego dla ratowania życia niemowląt i dzieci młodszych.
W ramach tegorocznych aukcji przeprowadzonych na rzecz WOŚP zebrano ogółem 665 915, 65 PLN.
Serwis aukcyjny WOŚP, udostępniony przez Allegro.pl, przygotowany i obsługiwany specjalnie na potrzeby Fundacji oraz XII Finału Wielkiej Orkiestry, cieszył się dużą popularnością. W grudniu 2003 roku zanotowano 3 811 794 odsłon, podczas gdy w styczniu było ich już 35 247 238. Tylko podczas XII Finału, 11 stycznia 2004, odsłon było 14 095 588.
Łącznie na Allegro.pl w ramach aukcji na rzecz WOŚP wystawionych było 10 971 przedmiotów. Sprzedano 6 837 z nich. Zapłacono za 6 087 przedmiotów. 2190 aukcji, na sumę 239 482, 82 PLN zrealizowano poprzez Płatności Allegro, które obsługuje serwis PayU.pl (PAYBACK Sp. z o.o.).
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.