Agencja HYPERmedia obchodzi siódme urodziny. Od momentu powstania firma wypracowała standardy w sztuce e-komunikacji i zdobyła prestiżowy tytuł Agencji Interaktywnej Roku. Dziś jej klientami są m.in.: Grupa PKO BP, Grupa PZU, Procter&Gamble, PTC Era, Oracle, HPinvent, Danone. W ostatnim czasie do tego grona dołączyły kolejne duże firmy: Philip Morris, OFE Bankowy, Publicis Groupe oraz Polfa Kutno.
HYPERmedia działa na rynku interaktywnym od 1996 roku. W tym czasie agencja zdążyła już wypracować sobie niezachwianą pozycję w branży. W listopadzie b.r. agencja wygrała przetargi na obsługę kolejnych ważnych klientów. Do jej portfolio dołączyli: Philip Morris, OFE Bankowy, Publicis Groupe oraz Polfa Kutno.
Najważniejsze jest to, że agencji udaje się pogodzić bardzo wysoki poziom obsługi z jednoczesnym poszerzaniem portfolio klientów. – mówi Krzysztof Andrzejczak, dyrektor działu marketingu w agencji HYPERmedia – Cieszy nas, że są to liderzy w swoich branżach i mają podobne podejście do prowadzenia biznesu. Takie nastawienie pomaga w realizacji wspólnych celów.
Możemy pochwalić się doskonałymi wynikami za ostatni kwartał, podczas którego zanotowaliśmy aż 34% wzrost obrotów. – mówi Sławomir Stępniewski, prezes agencji HYPERmedia – W ciągu poprzednich 4 lat, ostatni kwartał zawsze charakteryzował się najwyższym wzrostem przychodów, ale w tym roku wyniki przerosły nasze najśmielsze prognozy. W nadchodzący rok również wkraczamy w doskonałych nastrojach. Już teraz nasz portfel zamówień na rok 2004 jest zamknięty. Ponadto w przyszłym roku HYPERmedia została wybrana jako Partner do współpracy i realizacji trzech poważnych projektów wdrożeniowych w obszarze, który do tej pory nie stanowił domeny naszych działań.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.