Według badania interbus – przeprowadzonego przez TNS OBOP w marcu 2003 – cztery najczęściej wymieniane przez internautów witryny to Onet, Wirtualna Polska, Interia oraz Gazeta.
Również w kategorii „korzystanie w ostatnim miesiącu” (tj. w miesiącu poprzedzającym badanie) w pierwszej czwórce znalazły się: Onet, Wirtualna Polska, Interia i Gazeta.
32% badanych deklarowało w marcu 2003 r. dostęp do internetu.
25% wszystkich badanych stanowią internauci (tzn. osoby, które przynajmniej raz w miesiącu korzystają z internetu – zgodnie z def. po raz pierwszy opisaną przez Internet Advertising Bureau).
6% osób, które obecnie nie posiadają dostępu do internetu, planuje go uzyskać w ciągu najbliższych 6 miesięcy.
Najczęściej odwiedzanymi witrynami w marcu były:
– 70% Onet,
– 63% WP,
– 31% Interia,
– 22% Gazeta,
Zapraszam do zapoznania się z pełnymi wynikami badania Interbus, dostępnymi w dziale Download
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.