Axel Springer Polska przejął serwis rekrutacyjny Grupa Praca.info. Nowy serwis znacząco poszerzy dotychczasową ofertę Axel Springer Polska w segmencie rekrutacyjnym, obejmującą: poniedziałkowy drukowany dodatek do DZIENNIKA, serwis „Praca” w portalu informacyjnym Dziennik.pl oraz Centrum Kariery w portalu studenckim Students.pl.
Powiązanie nowego serwisu z istniejącymi markami internetowymi i tytułami drukowanymi gwarantuje bardzo szeroki zasięg prezentowanych ofert i precyzyjne dorarcie do dużej grupy docelowej.
Axel Springer Polska samodzielnie poprowadzi sprzedaż ogłoszeń. Wydawca planuje również znaczne rozbudowanie struktury sprzedażowej nowej platformy. Szefem Biura Reklamy Serwisów Rekrutacyjnych jest Tomasz Krzywicki.
Według ostatniego opublikowanego badania PBI Megapanel z sierpnia tego roku Grupa Praca.info zajmuje siódmą pozycję wśród nieportalowych serwisów z ogłoszeniami o pracę, rejestrując ponad 320 tysięcy realnych użytkowników miesięcznie. Publikuje ona oferty zarówno firm doradztwa personalnego jak i klientów bezpośrednich. Dużą część sprzedaży generowana jest przez kanał e-commerce.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.