Jak wynika z badania Interbus przeprowadzonego przez TNS OBOP w lipcu, sierpniu i wrześniu 2003 roku – 27% badanych zadeklarowało dostęp do Internetu, a 5% spośród tych, którzy nie posiadają takiego dostępu planuje go uzyskać na przestrzeni najbliższych 6 miesięcy. W tym okresie 21% badanych korzystało z Internetu raz w miesiącu lub częściej.
Z badania Interbus wynika także, że w omawianym okresie internauci najczęściej korzystali z portalu Onet (69,9% internautów deklaruje korzystanie w miesiącu poprzedzającym badanie), następnie z Wirtualnej Polski (65,1%), INTERII.PL (33,4%) i Gazety.pl (29,6%).
Pełne wyniki badań do pobrania w dziale Download
https://www.e-biznes.pl/download
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.